Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mysteries: What kind of feelings or thoughts do you get from the word "MYSTERY". Do you believe in ghosts? Would you like to meet one? Have you ever experienced somehtingstrange or mysterious, or maybe you know someone who has? Which of these stories do you find it hard to believe in? Could any of them have a logical explanation?

 

Make a presentation about different kinds of mysteries (real life mysteries, mysteriesin books, films, TV-series etc.) (10-15 minutes) Feel free to present in anyway you find appropriate /suitable using ICT, overhead, roleplay, music, pictures etc. Remember to preent your sources (texts, internetsites etc. ) and tell how you used worked with them.

Lenke til kommentar

Tips til selve framføringen: ha stikkord.

 

korn sirkler er en god ide, eller spøkeleser. I 10. klasse er det poenget at du skal ha en vientskapelig revolusjonerende tekst, bare for og få deg til og snakke...

 

Du kan jo snakke om en film også ser jeg, "sience" handler om korn sirkekeler så vidt jeg har fått med meg (har ikke sett den) ellers har du jo "Donnie Darko" o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...