L@sse Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Har ikke sett en tråd som har omhandlet dette, altså spesialutgivelser av filmer (også samlebokser). Et par retningslinjer for tråden: - Skriv hvor man kan få tak i utgivelsen, og til hvilken pris. - Hvis ikke man sender med link, send helst med et bilde. Dette for å gjøre tråden mer interessant. Først vil jeg nevne en utgivelse som sikkert mange har sett: Alien Quadrilogy Deluxe Alien Head Limited Edition Box Set. Den koster £90.99, så jeg tror ikke den er aktuell med det første En annen utgivelse som kommer, er samlekofferten med alle James Bond-filmene som hittil er utgitt. Den koster ikke mindre enn £209.99 hos amazon.co.uk. Det er faktisk nesten sånn at jeg vurderer den etter sommeren da jeg har fått lønn for sommerjobben
Fisker Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...Limited+Edition ?
Dotten Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Da kan vel denne bare stenges? 6201748[/snapback] Ja det kan den
Anbefalte innlegg