Gå til innhold

Test: LG KG800 "Chocolate"


Anbefalte innlegg

Denne telefonen irriterer meg virkelig... Ta en titt på denne mp3spilleren her: M-robe mr100

 

Jeg kan ikke se noe annet enn at LG har tatt hele designet til denne spilleren, avrundet det litt og satt på et tastatur. Grunnen til at det irriterer meg er vel at jeg går med denne spilleren i lomma hele dagen, og har littegranne lyst til å kjøpe telefonen til LG bare fordi den matcher :blush:

 

Men fordet om, syns hele konseptet deres blir litt for likt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

di fleste idag har en MP3 spiller, og gjerne en digital kamera. Så viss du veit du skal ta bilder er det logisk og ta med kameraet, og på en mobil (hvertfall mine) blir det mest tilfeldige bileder av ting.

Ettersom tastaturet fink ros så er jeg glad for å ha bestilt mobilen. Jeg bruker mobilen til SMS, MMS, og ringe. MP3 spillereb for musikk, og kameraet for bilder... og den er jo faen meg rå lekker :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min kjære fikk Sjokolade i dag, jeg må si at jeg reagerer litt på anmeldelsen til Amobil.

Det sies følgende:

For å ta ett eksempel, så mangler Chocolate en egen tast for å legge på samtaler. Eller det trodde ihvertfall undertegnede, helt til han etter en ukes bruk oppdaget at Chocolate også bruker slåav-tasten på siden av telefonen som leggpå-tast. Logisk? Nei.

Hvor lang tid brukte man egentlig på skjønne dette? Det står jo i alle brukerveiledningene som følger med, også de små.

Det er også bilde av en "leggepå-telefon" på tasten.

I tillegg så legger man jo på hvis man lukker skjermen igjen.

 

Jeg ser også at det klages litt på menyen, jeg kan ikke helt se hva klagene skal gå på.

De menyene er da lekre og raske.

 

De eneste negative tingene med mobilen som jeg føler er:

Litt klønete SMS, men ikke verre enn at man blir fort vant til det.

Ikke rom for ekstra minne.

Ikke mulig å kjøre MP3 mens man gjør andre ting, heldigvis så husker MP3spilleren hvor man var før man lukket den.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...