Anders Voldsund Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Ja det er av og til pingen hoppar opp til kanskje 250 for så å fare ned til 200, så 150 og ned til vanleg ping.
Aak1 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 (endret) snip A.V 6195649[/snapback] erm, 40-50 ping? Ikke får å være respektløs, men nå må du sjerpe deg, det er ingen verdens ting å klage på. Min favoritt server har jeg 120 ping på, og jeg lagger fortsatt ikke. Lagger du`? har du dorlig fps? Er det noen problemer i det hele tatt med den pingen du har? Tror nok ikke det. Går du ned til 30 i ping, tror jeg fremdeles ikke at du kommer til å kjenne/se noen forskjell i det hele tatt. Og mozze har rett. Det er nok ikke så mye du kan gjøre hjemme får å få ned den gode pingen du egentlig har. Kansje du kan få den ned 5-10, men det gjør vel igen forskjel? Det er serveren og din avstand til serveren som avgjør det meste av din ping. Den serveren jeg spiller på, med 120 ping. Det er sikkert en bra server, som sitter på god linje, men den ligger i USA, som gjør at jeg får såpass høy ping. Men som jeg like vel klarer å spille på uten problemer. 6212410[/snapback] Husk å lese første post før du skriver da mann, han sier jo at pingen hopper opp til 250 og går sakte ned igjen. Dette kan jo være temmelig plagsomt om det skjer i en intens situasjon som for eksempel mano a mano. *edit* kommaregler 6212604[/snapback] Jeg har lest første post, jeg har tilogmed quota den. Han la vekt på at han syntes pingen hans var høy når den var rundt 40. Det med at den AV OG TIL hopper opp til 250 ping, var bare en liten tileggs informasjon. Han sa også til slutt: "Kanskje er ikkje denne pingen så høg, men skal ikkje det vere mogleg å få den lavare enn 37-38?" Og det viser at han tenker mest på den vanlige pingen hans, aldså rundt 40. Å da tenker han ikke på at den hopper til 250. Og det kan jo selvsagt være irritabelt som du sier. Topic navnet var også det med at han har "høg ping" ca 40-50, som visste nok en gang at han tengte på den vanlige pingen han har. Det ar ihvertfall sån JEG oppfattet tråden, siden topic navnet gjør stor intrykk på en. Beklager mange skrive feil. Endret 31. mai 2006 av Aak1
RegRot Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Du har da ingenting å klage på, jeg spiller med 80-100 i ping
Anders Voldsund Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Men det skal vel vere mogleg for meg å gjere noko slik at pingen blir lavare enn 37? Og korleis eg kan få vekk den "ping-hoppinga"?
OnetroM Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ikke for å mase eller virke som en surpomp, men har du lest svarene over? Hvis pingen til serveren er 37 så er den det med mindre du flytter til et sted som geografisk sett ligger nærmere serveren. Alternativ bytte nettleverandør hvis det skulle vise seg at en annen tilfeldigvis har bedre linje mot stedet der serveren er. Finner du en server med så lav ping som 37 så bør du være fornøyd! Ping-hoppinga derimot er et mer reelt problem. Den mest vanlige årsaken er andre programmer som ligger i bakgrunnen og aksesserer linja di. F.eks virusprogram som oppdateres, torrent-klient som trøkker ut masse greier etc etc. Første du bør gjøre er å lukke alt mulig av andre programmer som måtte ligge latent og prøve da. Start evt ett og ett program til prolemet igjen oppstår. God gammel feilsøking mao. Data og nett er så komplekst at det er veldig vanskelig for andre å komme med et entydig svar på hva som er galt hos deg.
Anders Voldsund Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Ikke for å mase eller virke som en surpomp, men har du lest svarene over? Hvis pingen til serveren er 37 så er den det med mindre du flytter til et sted som geografisk sett ligger nærmere serveren. Alternativ bytte nettleverandør hvis det skulle vise seg at en annen tilfeldigvis har bedre linje mot stedet der serveren er. Finner du en server med så lav ping som 37 så bør du være fornøyd! 6216092[/snapback] Når eg trykker på tab kjem stats og ping fram. Og når eg er ute i serverbrowseren står det ein ping på serveren, er ikkje det to forskjellige ting da?
Jankee Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Pingen som vises der er tida det tar for BF2-klienten å sende ein ping til BF2-serveren og få pong tilbake til klienten. Viss du kjører kommandoen tracert "ip" så vil du sjå kor mange hopp det er mellom deg og serveren du speler på. Generelt betyr fleire hopp høgare ping.
OnetroM Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Når eg trykker på tab kjem stats og ping fram.Og når eg er ute i serverbrowseren står det ein ping på serveren, er ikkje det to forskjellige ting da? 6217154[/snapback] Det er akkurat det samme.
Echeron Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 snip A.V 6195649[/snapback] snip 6212410[/snapback] snip 6212604[/snapback] Jeg har lest første post, jeg har tilogmed quota den. Han la vekt på at han syntes pingen hans var høy når den var rundt 40. Det med at den AV OG TIL hopper opp til 250 ping, var bare en liten tileggs informasjon. Han sa også til slutt: "Kanskje er ikkje denne pingen så høg, men skal ikkje det vere mogleg å få den lavare enn 37-38?" Og det viser at han tenker mest på den vanlige pingen hans, aldså rundt 40. Å da tenker han ikke på at den hopper til 250. Og det kan jo selvsagt være irritabelt som du sier. Topic navnet var også det med at han har "høg ping" ca 40-50, som visste nok en gang at han tengte på den vanlige pingen han har. Det ar ihvertfall sån JEG oppfattet tråden, siden topic navnet gjør stor intrykk på en. Beklager mange skrive feil. 6215282[/snapback] Ai, da beklager jeg. Kan hende jeg ikke fikk meg til å tro på at noen skulle klage på 40 i ping, og derav tolka det på den måten jeg gjorde. Det skal ikke være merkbart en gang når du har så lav ping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå