Gå til innhold

knust display, what to do?


Anbefalte innlegg

Fikk meg en w810 i går fra komplett og når jeg kom hjem fra fylla var displayet knust :hmm:

 

Så... jeg har ingen forsikring på den. Dekker reiseforsikringa mi den? :roll:

 

Evt. hvor mye koster det å reparere den og hvor?

 

Eller er det alt i alt bare like greit å bestille seg en ny?

 

Håper på gode svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koster ikke så mye å bytte "glasset" eller plastikken :D

Har du reise forsikkring så må du komme med en sykt god grunn for at de skal dekke dette.

 

Stikk innom ett verksted så fikser de det for deg på en dag hvis du bor i Oslo da...

Lenke til kommentar

svarte nettopp på dette i en annen post:)

 

Du kan også sjekke på ebay.com ... Men skal du montere dette selv? da må du huske på at du må være UTROLIG forsiktig.. jeg klarte å herpe noen punkter når jeg skulle åpne dekselet.. (den klarte ikke å finne "nettverket" mer)

Du mister garantien vettø.. Men vis du skal være på den sikre siden, så drar du til mobilfikseren i oslo så fikser de det.. Uten at du mister garantien =)

 

btw du må nok kanskje kjøpe et nytt deksel vis du skla gjøre det selv, mitt ble helt herpa.. kanskje jeg ikke var forsiktig nok :p

 

Det koster ikke mer en 200-400 kr å få selve displayet, men det er arbeidet som koseter.. men som jeg sa i tidligere post kjøp på ebay.. men se etter at du kjøper av en person som har fått mange gode tilbake meldinger, slit at du slipper å bli lurt =)

Endret av eikum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...