Gå til innhold

Den store w850i tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plastic fantastic! Det så jo rædselsfuldt ud..

6925356[/snapback]

 

Utdrag fra minitesten Amobil hadde av W850i:

 

Førsteinntrykket vi fikk av W850i er at dette er en langt mer eksklusiv telefon enn W800i og W810i. Mens de to sistnevnte stort sett er bygget av billig plast, kommer W850i ikledd både sølvglanset metall, myk gummi og gjennomsiktig plast. Snur og vender du litt på telefonen, legger du også fort merke til at knirkingen mange klager over på W800i og W810i ikke finnes i W850i.

 

Plastic fantastic sa du? :whistle:

 

En annen ting jeg la merke til nå er at det står:

kommer W850i ikledd både sølvglanset metall, myk gummi og gjennomsiktig plast.. Der har vi løsningen på hvorfor det lyser igjennom så fælt.. og kanskje det er sånn på den svarte og? Men uansett så må det jo kunne gå ann å ikke ha det sånn.. Så er ikke noe å frykte :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Plastic fantastic! Det så jo rædselsfuldt ud..

6925356[/snapback]

 

Utdrag fra minitesten Amobil hadde av W850i:

 

Førsteinntrykket vi fikk av W850i er at dette er en langt mer eksklusiv telefon enn W800i og W810i. Mens de to sistnevnte stort sett er bygget av billig plast, kommer W850i ikledd både sølvglanset metall, myk gummi og gjennomsiktig plast. Snur og vender du litt på telefonen, legger du også fort merke til at knirkingen mange klager over på W800i og W810i ikke finnes i W850i.

 

Plastic fantastic sa du? :whistle:

 

En annen ting jeg la merke til nå er at det står:

kommer W850i ikledd både sølvglanset metall, myk gummi og gjennomsiktig plast.. Der har vi løsningen på hvorfor det lyser igjennom så fælt.. og kanskje det er sånn på den svarte og? Men uansett så må det jo kunne gå ann å ikke ha det sånn.. Så er ikke noe å frykte :)

6926158[/snapback]

 

Ja jeg gentager det gerne. Det er da ved gud lige meget hvad X skriver i sin test når telefonen ligner en østeuropæisk juledeloration. Sony har virkelig overgået sig selv denne gang. Man får næsten ondt i øjenene af at se på den.

Lenke til kommentar
Plastic fantastic! Det så jo rædselsfuldt ud..

6925356[/snapback]

 

Utdrag fra minitesten Amobil hadde av W850i:

 

Førsteinntrykket vi fikk av W850i er at dette er en langt mer eksklusiv telefon enn W800i og W810i. Mens de to sistnevnte stort sett er bygget av billig plast, kommer W850i ikledd både sølvglanset metall, myk gummi og gjennomsiktig plast. Snur og vender du litt på telefonen, legger du også fort merke til at knirkingen mange klager over på W800i og W810i ikke finnes i W850i.

 

Plastic fantastic sa du? :whistle:

 

En annen ting jeg la merke til nå er at det står:

kommer W850i ikledd både sølvglanset metall, myk gummi og gjennomsiktig plast.. Der har vi løsningen på hvorfor det lyser igjennom så fælt.. og kanskje det er sånn på den svarte og? Men uansett så må det jo kunne gå ann å ikke ha det sånn.. Så er ikke noe å frykte :)

6926158[/snapback]

 

Ja jeg gentager det gerne. Det er da ved gud lige meget hvad X skriver i sin test når telefonen ligner en østeuropæisk juledeloration. Sony har virkelig overgået sig selv denne gang. Man får næsten ondt i øjenene af at se på den.

6927104[/snapback]

 

Smak og behag det vettu. Tror den blir skikkelig kul jeg. Og jeg er ikke densom er glad i bling-bling ting, men har tro på en mediespiller som lyser i takt med musikkbeaten. :thumbup: Men alle kan ikke like alt heller.

Lenke til kommentar

Denne mobilen virker helt perfekt, bortsett fra at den ikke har autofokus eller 3.2 mp.. :( Hvor mye har egentlig autofokus å si for bildene? Blir de myye dårligere enn for eksempel på k800i? Så på eksemplene på den tyske siden, og den kvaliteten kan egentlig holde for meg. :)

 

også lurer jeg på, hva er forskjellen på w850i og w900i? Utenom at de ser annerledes ut og at w900i har autofokus.. Synes w900i også var ganske kul, så hvis de er nokså like, så går jeg heller for den. :) Vet noen om det følger med 1 gb minnekort til w900i òg?

Lenke til kommentar
Tror SE har skiftet litt på d-padden. På dette bilde lyser ikke hele d-padden, bare de små prikken. :)

6924785[/snapback]

Jeg vil ikke tro at de har skiftet noe. Det har vel aldri vært ment at hele d-padden skal lyse annet en i takt med musikken! Men dette er som sagt før, sikkert en funksjon man kan slå av/på!

 

Når det gjelder designet så mener jeg at den svarte virker mer eksklusiv enn den hvite. (tror det har noe med den sølvkledde overflaten på baksiden av telefonen)Tror dette vil bli en virkelig kul telefon :D

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Tror SE har skiftet litt på d-padden. På dette bilde lyser ikke hele d-padden, bare de små prikken. :)

6924785[/snapback]

Jeg vil ikke tro at de har skiftet noe. Det har vel aldri vært ment at hele d-padden skal lyse annet en i takt med musikken! Men dette er som sagt før, sikkert en funksjon man kan slå av/på!

 

Når det gjelder designet så mener jeg at den svarte virker mer eksklusiv enn den hvite. (tror det har noe med den sølvkledde overflaten på baksiden av telefonen)Tror dette vil bli en virkelig kul telefon :D

6929168[/snapback]

 

Ja, det er en funksjon man kan slå av og på, og ja, området med padet har blitt litt endret, så det ikke blir så glorete på den hvite modellen.

 

Den hvite har også den krommede flaten på baksiden av slideren, så ikke noe forskjell der.

Den hvite ser ikke så bra ut på bilder, men bedre ut live.

:)

Lenke til kommentar
Tror SE har skiftet litt på d-padden. På dette bilde lyser ikke hele d-padden, bare de små prikken. :)

6924785[/snapback]

Jeg vil ikke tro at de har skiftet noe. Det har vel aldri vært ment at hele d-padden skal lyse annet en i takt med musikken! Men dette er som sagt før, sikkert en funksjon man kan slå av/på!

 

Når det gjelder designet så mener jeg at den svarte virker mer eksklusiv enn den hvite. (tror det har noe med den sølvkledde overflaten på baksiden av telefonen)Tror dette vil bli en virkelig kul telefon :D

6929168[/snapback]

 

Ja, det er en funksjon man kan slå av og på, og ja, området med padet har blitt litt endret, så det ikke blir så glorete på den hvite modellen.

 

Den hvite har også den krommede flaten på baksiden av slideren, så ikke noe forskjell der.

Den hvite ser ikke så bra ut på bilder, men bedre ut live.

:)

6933983[/snapback]

 

Vet du når den er å forvente? Har hør denne uka, samt i Svergie så sier de fleste nettbutikkene uke 39 (som er nå). Samt at hovedpartiet skal komme 2.uka i oktober. Kan man begynne å håpe på at man får tak i denne før helga? :roll:

Lenke til kommentar
Denne mobilen virker helt perfekt, bortsett fra at den ikke har autofokus eller 3.2 mp.. :(  Hvor mye har egentlig autofokus å si for bildene? Blir de myye dårligere enn for eksempel på k800i? Så på eksemplene på den tyske siden, og den kvaliteten kan egentlig holde for meg. :)

 

også lurer jeg på, hva er forskjellen på w850i og w900i? Utenom at de ser annerledes ut og at w900i har autofokus.. Synes w900i også var ganske kul, så hvis de er nokså like, så går jeg heller for den. :) Vet noen om det følger med 1 gb minnekort til w900i òg?

6929158[/snapback]

 

Forskjellen på på w900 og w850 er som du sier Designet, w900i er en stor kladd, alt for stor spør du meg! men det er andre forskjeller og, W850i har Walkman player 2, altså en helt ny musikk spiller! W850i har også en helt annen skjerm, som er klarere og bedre(lik som på k800i).. det følger også med et minne kort på 1gb med w850i, mens på w900 er det 470mb integrert på telefonen(mulig jeg tar litt feil her).. Ville absolutt gått for w850i, er du klar over hvor stor w900i egentlig er? :p

 

Når det gjelder bilde kvaliteten så blir bilder tatt med autofocus MYE skarpere.. så det har en del å si på bildekvaliteten.. men blir jo greie bilder uten autofocus og, men mye mer uskarpe! :cry:

Lenke til kommentar
Tror SE har skiftet litt på d-padden. På dette bilde lyser ikke hele d-padden, bare de små prikken. :)

6924785[/snapback]

Jeg vil ikke tro at de har skiftet noe. Det har vel aldri vært ment at hele d-padden skal lyse annet en i takt med musikken! Men dette er som sagt før, sikkert en funksjon man kan slå av/på!

 

Når det gjelder designet så mener jeg at den svarte virker mer eksklusiv enn den hvite. (tror det har noe med den sølvkledde overflaten på baksiden av telefonen)Tror dette vil bli en virkelig kul telefon :D

6929168[/snapback]

 

Ja, det er en funksjon man kan slå av og på, og ja, området med padet har blitt litt endret, så det ikke blir så glorete på den hvite modellen.

 

Den hvite har også den krommede flaten på baksiden av slideren, så ikke noe forskjell der.

Den hvite ser ikke så bra ut på bilder, men bedre ut live.

:)

6933983[/snapback]

 

Så den hvite kommer ikke til å se sånn ut på baksiden:

post-53511-1159195586_thumb.jpgpost-53511-1159195661_thumb.jpg

men som den svarte på bildet!

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Kommer denne telefonen med de nye menyene? På bildene så er det standard ikoner, men på en video jeg så, så var det nye ikoner. På W900 er det jo nye, så det burde jo være det på W850i :dontgetit:

6941499[/snapback]

 

Det er de "vanlige" ikonene i menyen. Men du har ulike themes som gjør de litt mer fancy og annerledes, slik som på W810 og W900.

 

By the way, W850 er ute i Svergie, flere nettbutikker har de bekreftet på lager. Mailet de fleste og INGEN av dem sender selvfølgelig til Norge, utrolig kjipt! Her ligger telefonen rett foran nesa på oss så må vi vente noen uker til fordi Norge er så treg :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...