SKAÐI Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 (endret) Kan noen si meg hva forskjellen er på developer 0 og developer 1 på cs i 1,6.. Fordeler og ulemper? Og om dette vil bli sett på som juks i clanmatcher? Asså å ha 1 Endret 28. mai 2006 av Best0
PatSharpX Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det blir vertfall brukt til å lage cheats har jeg hørt. Det er vel sånn at det står alt som skjer... Men vet ikke helt hva det skal være godt for annet enn å få mer enn 100fps
osmoen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det eneste "developer 1" gjør er å la deg se alt som skjer i console, øverst i venstre hjørne, f.eks. "Arne killed Per with ak47." Gir deg ingen fordeler og brukes nok ikke til å lage cheats som nevnt i innlegget over.
PatSharpX Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det eneste "developer 1" gjør er å la deg se alt som skjer i console, øverst i venstre hjørne, f.eks. "Arne killed Per with ak47." Gir deg ingen fordeler og brukes nok ikke til å lage cheats som nevnt i innlegget over. 6205393[/snapback] det har jeg lest verfall.... vet jo ikke hvordan de lages
SKAÐI Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Skrevet 29. mai 2006 Det eneste "developer 1" gjør er å la deg se alt som skjer i console, øverst i venstre hjørne, f.eks. "Arne killed Per with ak47." Gir deg ingen fordeler og brukes nok ikke til å lage cheats som nevnt i innlegget over. 6205393[/snapback] Sykt bra, der var det endelig bevist at en viss crew nerd kan suge * * sin... Noen jeg kjenner blei nemmelig kicka fra lan pga dette...
PatSharpX Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 tror ikke det er lov spille med det... sjekk cb reglene
Skagen Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 (endret) Developer 1 brukes av mappere etc (utviklere) for å overvåke entitetene i spillet, få tilgang til noen spesielle renderingteknikker slik som kun wireframe (..walkhack) for studering av polygonstrukturer, spawning/fjerning av objekter/NPC for testing, tukling me A.I., etc, etc. Stort sett et developer (utvikler) verktøy. Endret 3. juni 2006 av skag1
Cr0aton Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Developer 1 gir bedre FPS og er ikke lov i pcw, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå