Is it 1981? Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har en Mitsubishi Lancer stasjonsvogn stående i en bakgård.. Der har den stått i ca 2 år, fordi den hadde en oljelekasje.. Igår skulle jeg prøve å dytte bilen unna vei, for en campingvogn. Bilen sto helt fast.. Vi prøvde å taue den, men til ingen nytte.. Jeg begynner å lure på om det har rustet fast.. Kan noen hjelpe meg å si hvor rusten sannsynlig ligger, og hvordan jeg skal få fjernet det?
-Petter- Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 hehe, tok du ned håndbrekket? :!: Bremesene kan ha satt seg fast?
kremt Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hvorfor har de latt en så bra bil stå i ro i 2 år? Men uansett, det kan være at håndbrekket har stått på over denne perioden, og at det har satt seg fast i trommelen bak. Det du da må gjøre er å jekke opp bilen og ta av bakhjulene, løsne trommelen og se om du får bremsestempelet til å gå tilbake til sin utgangsposisjon. Et skrujern eller en stor tang kan være til god hjelp da.
Magnum p.i. Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 En 96' Lancer stående ubrukt i to år? På den tida har den vel tapt seg omtrent 30 000 i verdi. Forøvrig tror jeg bremsene dine har rustet fast. Håndbrekket mitt er også litt kranglete hvis bilen har stått i flere dager i fuktig vær.
Wooho Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Som alle de andre overnfor nevner why la en så bra bil ligge ute i over 2 år?
kremt Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Som alle de andre overnfor nevner why la en så bra bil ligge ute i over 2 år? 6191870[/snapback] Burde ha fått den fikset med en gang og tatt den i bruk eller solgt den hvis det ikke hadde vært bruk for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå