Gå til innhold

OsloLAN 2002


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er få CS folk som er mann nok til å banke noen...

 

drbass, føler det samme, de vil jo ha det til at de eier stedet og slikt.... det vi egentlig skulle gjort var jo å gått sammen 20 stk på hvert lan, og pingflodded alle CS servere som kom opp... de kan ikke stoppe oss på noen som helst måte...

 

Bevares, har INGENTING imot CS folk, men det er når dem begynner å leke gud og alt skal være stille de går over grensen.

Lenke til kommentar

oki folka som var på oslolan... må bare beklage at jeg ikke spilte høy musikk hele tia.. hadde jo trossalt det største annlegget.. men fikk forferdlig mange klager da... jæv"#" cs nerder...

 

men neste år så lover jeg at det blir liv.. da har jeg større anlegg å greier.. men men spilte høyt på slutten da hvis det er noe trøst...

 

folka som liker musikk setter seg lengst inn i hjørnet neste år oki???

 

å fuck dere cs nerder en gang til

vennlig hilsen liIIebror

Lenke til kommentar

Enig med de som sier at det var kaldt!

 

Dårlig at ikke det var flere steder å kaste søppel..det er ikke rart i at søppelen havna overalt!

 

Infoen var også SVÆRT dårlig!

Ble veldg skuffet over at Technotron røyk ut.

 

Internetten var stygg-rask, det var jo bra!

 

Jeg syns personlig at musikk er fett, så lenge det ikke er "Rosa helikopter"...det var vel ikke du som fyrte opp den hle tiden drbass?

Lenke til kommentar

Jeg var ikke på OsloLan, skal ikke si hvordan det var osv.

Men jeg har sympati for både CS folk og "Stemningsfolk".

Respekter at CS folket har lyst å ha det stille så man kan konsentrere seg hvis man spiller i compoen osv, CS folk har ofte headset og det skal mye til for å faktisk høre noen i de headsetene.

Det er greit med musikk, så lenge ikke 110 stk spiller hver sin sang, og så lenge lydnivået er sånn passe, ikke alle trenger å briefe med sitt ny-innkjøpte anlegg til 10.000 NOK :smile:

Jeg spiller CS, men ikke noe så jeg spesielt bryr meg om, spiller mp3 og har lite in-game lyd.

Lenke til kommentar

For det første så varjeg ikke der..

men en ting som jeg merka på TG (r0x0r) var at alle folk som spilte CS, automatisk var CS nerd eller.no..

Det finnes faktisk folk som spiller CS og syntes det er gøy, men som også driver med casemodding og ikke har noe imot høy musikk (bare de ikke spiller 10 sec a hver sang.. Det er klart det skal være show på LAN..

(ARNE fenomenet på TG f.eks)

jeg synes folk som ikke spiller cs ikke skal kalle alle som spiller det for CS NERD eller F**ns drit unger osv. Ikke skjær alle over en kam..

 

Just3r

*gone*

Lenke til kommentar

Til mitt forsvar vil jeg si at jeg aldri og jeg mener aldri spilte rosa helikopet (spilte peaches fuck the pain away da, men den er rå).

 

Til neste år har jeg med mitt bedre anlegg og så skal jeg spille høyere for hver gang noen whainer, for jeg er så sur....arrrgh

Lenke til kommentar

Jeg var rimelig nære å reise på OSLO_lan, glad jeg valgte å la det være. Har vært på TG vært år siden 1997 og syns det er et meget godt arrangement. Lydnivået har vært SVÆRT høyt enkelte år, og de som synes lydnivå ala ett fly som lander/tar av er god "stemning" har ikke skjønt tegninga. (ikke de som klager over det heller). Stemninga er hvor godt du synes du kjenner han som sitter ved siden av deg (som du aldri har møtt før). mao hvor mye du tør å snakke med vedkommende. TG ble starta for at folk kunne møtes og kjempe mot hverandre i compo's (av alle slag), og det er fortsatt dette som er essensen. Hvem som spiller høyest, syter mest etc er mindre viktig for meg, at miljøet er "friendly" er mye viktigere! Håper TG fortsetter arrangementer i vikingskipet til påske!

 

Øyvind

 

PS: Håper også at Oslo_lan innser hvor de feilet (fx at ikke alle har høstferie) og gjør det bra nok til at også jeg kommer neste år!

Lenke til kommentar

hum, jeg glemte egentlig hva jeg skulle si... Hehe,

men jeg spiller cs og synes det er litt for mye generalisering her, ikke alle cs spillere har noe i mot høy lyd, fyr på for min del men så hadde ikke jeg noe problem med "miljøet" på oslolan heller da.

Det jeg heller synes var dårlig var rett og slett det jeg betalte og det jeg fikk. På TG har dem flere egne dedikerte CS servere og andre som er til "folket", men på oslolan var det ikke EN eneste server satt opp til å tjene folket. Det var 2 cs servere som var "ofisielle" servere(men som jeg fikk vite på min andre klage var eid av noen privatpersoner nede blant folket) Spilling var UMULIG, og hvis jeg satte opp en server funka jo ikke akkurat hostname uten switchene så var litt dritt å huske ip'n til hverandre hele tiden.

DC serveren som dem hadde datt jo ned. men EN ting skal dem ha ros for, og det var nettverket! det gikk knirkefritt.(i motsetning til TG, men hvis det hadde vært like mange på oslolan som på TG ville dem og hatt problemer!) men det eneste som jeg syntes var litt kjipt var dem ikke hadde sperre inngående forbindelser! så det satt folk fra kina å laste ned på en ftp innenfor oslolan på internett-linja JEG har betalt 500kr for! det likte jeg dårlig. Hastigheten hadde vært mye høyere hvis ikke folk utenfra kunne kobla mot ftp'n vi hadde lokalt.

 

Ellers bra, og mye dårlig! eller, det eneste bra var vel nettverket... ellers var vel det meste annet rett og slett tamt. Ikke noe scene, ingen gøyale compoer, elendig info, kaldt, lite med servere.

 

Skjerpings til neste år.

 

Mandatory

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-10-12 00:55, skrev Mandatory:

hum, jeg glemte egentlig hva jeg skulle si... Hehe,

men jeg spiller cs og synes det er litt for mye generalisering her, ikke alle cs spillere har noe i mot høy lyd, fyr på for min del men så hadde ikke jeg noe problem med "miljøet" på oslolan heller da.

Det jeg heller synes var dårlig var rett og slett det jeg betalte og det jeg fikk. På TG har dem flere egne dedikerte CS servere og andre som er til "folket", men på oslolan var det ikke EN eneste server satt opp til å tjene folket. Det var 2 cs servere som var "ofisielle" servere(men som jeg fikk vite på min andre klage var eid av noen privatpersoner nede blant folket) Spilling var UMULIG, og hvis jeg satte opp en server funka jo ikke akkurat hostname uten switchene så var litt dritt å huske ip'n til hverandre hele tiden.

DC serveren som dem hadde datt jo ned. men EN ting skal dem ha ros for, og det var nettverket! det gikk knirkefritt.(i motsetning til TG, men hvis det hadde vært like mange på oslolan som på TG ville dem og hatt problemer!) men det eneste som jeg syntes var litt kjipt var dem ikke hadde sperre inngående forbindelser! så det satt folk fra kina å laste ned på en ftp innenfor oslolan på internett-linja JEG har betalt 500kr for! det likte jeg dårlig. Hastigheten hadde vært mye høyere hvis ikke folk utenfra kunne kobla mot ftp'n vi hadde lokalt.


Ellers bra, og mye dårlig! eller, det eneste bra var vel nettverket... ellers var vel det meste annet rett og slett tamt. Ikke noe scene, ingen gøyale compoer, elendig info, kaldt, lite med servere.


Skjerpings til neste år.


Mandatory


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...