Dragonheart Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hvis du ikke er ferdig med alle Thieves Guild questene: ikke les dette under her. Det vil muligens ødelegge litt for deg, da du får vite hvordan det slutter med Thieves Guild. Jeg har fått tak i the Elder Scroll og snakket med The Gray Fox. Og da kommer jeg til det at jeg skal gi "Wedding Ring" til Milona Umbranox (countess of anvil). Da jeg gjør det så reagerer hun og den fremmede (som viser seg å være the gray fox) kommer fram og forklarer alt. Men da han sier at han skal gi meg den grå masken (The gray cowl of nocturnal), så går Milona og setter seg på tronen, men bakvendt i luften. Og The Gray Fox står der og ser på meg og jeg har ikke menyen nedenfor. (Fordi den filmen gikk der de snakket, og den går fremdeles men ingenting skjer). De rører seg ikke, snakker ikke, bare ser bort på meg. (Kan ikke gå noen steder, snakke til dem, eller gå på Journalen (Tab). Jeg tror dette er en bug, men jeg har loadet spillet flere ganger og prøvd å stå annerledes og alt som er mulig, men det samme skjer hver gang. Er det noen som kan hjelpe meg? Endret 26. mai 2006 av Dragonheart
Kenny Bones Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hmm, vanskelig bug.. Har du prøvd å poste spørsmålet på http://www.theelderscrolls.com/forums ? Er det noen som vet noe om det så er det der!
cascades Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg fikk akkurat den samme buggen da jeg skulle gjøre den, og fant ikke noen løsning på problemet. Det eneste jeg kunne gjøre var å loade tilbake til før jeg gav ringen, og ikke fullføre questen. Håper noen vet hvordan dette kan fikses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå