skyhawk Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har enda ikke funnet ut hvordan man plukker opp ting i Oblivion. Så en video på Google her, og den som spilte kunne fint plukke opp og legge fra seg ting? Hvordan gjør jeg det? Hva gjør jeg/trykker jeg på for å gjøre dette? Og en annen ting. Har nettopp kjøpt meg et hus. På kjøkkenet har jeg et såkalt "Cupboard" eller noe sånt. Inni her er det alt fra mat til andre ting. Om jeg spiser opp maten som er inni skapet, eller tar ut ting som er inni der, kan jeg legge inn ting igjen der da? Hvordan gjør jeg dette? Takker for alle svar
Aroaro Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har enda ikke funnet ut hvordan man plukker opp ting i Oblivion. Så en video på Google her, og den som spilte kunne fint plukke opp og legge fra seg ting? Hvordan gjør jeg det? Hva gjør jeg/trykker jeg på for å gjøre dette? Og en annen ting. Har nettopp kjøpt meg et hus. På kjøkkenet har jeg et såkalt "Cupboard" eller noe sånt. Inni her er det alt fra mat til andre ting. Om jeg spiser opp maten som er inni skapet, eller tar ut ting som er inni der, kan jeg legge inn ting igjen der da? Hvordan gjør jeg dette? Takker for alle svar 6185879[/snapback] Pek på tingen og trykk på shift. Ang det andre spørsmålet så kan du også legge igjen tingene dine i skapet. Når du er inne i skapet ser du to sekker på menyen din. En sekk som inneholder dine ting og en sekk som inneholder sakene i skapet. Åpne sekken din og bare trykk på shift(mellomromknappen) Når du har bruk for noe igjen. Trykker du bare på den tingen du vil ha med shiftknappen..
Ferchie Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 ''z'' er normal key, jeg ahr satt den på ''q''.. men man føler seg som en baby når man skal sette ting på plass, skikkeli vanskelig!
Kenny Bones Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hvorfor sier alle at man må holde inn shift for å slippe fra seg ting? Man trenger jo ikke det. Det holder å bare holde inn museknappen på den tingen..
Koopa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hvorfor sier alle at man må holde inn shift for å slippe fra seg ting? Man trenger jo ikke det. Det holder å bare holde inn museknappen på den tingen.. 6188784[/snapback] Hvis du mener å dra tingen du skal ha ut tar jo dette veldig lang tid. Prøv å hold shift nede og klikk på tingen du skal ha ut, da detter den ned med en gang.
Madeo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hvorfor sier alle at man må holde inn shift for å slippe fra seg ting? Man trenger jo ikke det. Det holder å bare holde inn museknappen på den tingen.. 6188784[/snapback] Hvis du mener å dra tingen du skal ha ut tar jo dette veldig lang tid. Prøv å hold shift nede og klikk på tingen du skal ha ut, da detter den ned med en gang. 6194663[/snapback] LEs stickyen, som leder deg hertil
Yugo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hvorfor sier alle at man må holde inn shift for å slippe fra seg ting? Man trenger jo ikke det. Det holder å bare holde inn museknappen på den tingen.. 6188784[/snapback] Hvis du mener å dra tingen du skal ha ut tar jo dette veldig lang tid. Prøv å hold shift nede og klikk på tingen du skal ha ut, da detter den ned med en gang. 6194663[/snapback] tror det han mener er at: for å slippe ut en ting (utenfor skap), shift klikk den. men det vi snakker om er: når du skal legge inn en ting i et skap er det bare å trykke.
Kenny Bones Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jo, altså dersom man er i inventorien og vil slippe en ting på bakken, altså ta tingen vekk fra inventory, er det bare å holde inn museknappen på tingen og dermed festes tingen til crosshairet ditt likt som når man plukker opp ting. Edit: Apples and oranges. Endret 29. mai 2006 av raziel014
mr. Bjerre Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Også når man er usynlig, kan man holde ting i luften uten å bli sett. Ganske lurt hvis sniking ikke er helt din stil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå