Boring Prophet Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Ok..dette funket som faen! Kjører på low nå, og det virker lovende... 6185785[/snapback] Latet ned fra samme kilde som deg, men jeg fikk ikke innstallert spillet engang:/
Deadringer Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hvorfor skal man måtte ha PhysX hw? Er det de som produserer denne som selger spillet? Følger ikke helt med i dette jeg.. edit: Er det bare jeg som får denne(nr.1 bilde) feilmeldingen? Får den både i high og low. Snarveien min er sånn: G:\Spill\CellFactor\SystemGame\CellFactor.exe FullScreen=true FullScreenWidth=1024 FullScreenHeight=768 HDREnabled=true DropShadows=false MaxLowRezDropShadows=20 MaxHighRezDropShadows=4 StaticShadow=true EnablePhysX=false Altså skal den være riktig. Legger ved bilde av den også. Endret 19. juli 2006 av -Nyhus-
xFreakyx Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 (endret) http://www.cellfactorrevolution.com/ fullversjon av Spillet ligger der 859,6MB :!: håper det funker uten AGEIAkortet på denne! og ps; dette er GRATIS spill. ikkeno warez her nei Endret 9. mai 2007 av MoFFi
xFreakyx Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 vel da har jeg testet spillet litt.. og kan bekrefte at dem har laget brett hvor man kan spille UTEN PhysX kort men er brett hvor man "MÅ" ha det (tror egentlig ikkeno på det). menne jeg er fornøyd med dette unasett. gameplay kan vel bli kjedelig i lengden, kommer helt ann på. hehe. spillet lagga en del, og det er pga jeg bare har 1GB med ram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå