Gå til innhold

Multiplayer i GTA: San Andreas


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MTA:SA er en 100% racing mod som fungerer veldig stabilt og fint.

Du finner det her.

De samme folka holder på å utvikle en deathmatch mod også, og sjekker du ut dev's bloggen kan du se at det begynner å se meget bra ut.

 

Må legge til at det er utrolig morsomt å spille racing mod'en. Bedre enn mange

bilspill der ute imo.

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke spilt multiplayer på ps2 men kan ikke tenke meg at det ligner. SA-MP laster helle kartet og man kan bevege seg fritt i det, med mindre serveren kjører et spillmodus, f,eks "gang war". Det er så vidt jeg skjønner litt vanskelig og lage gode spillmodus, men man kan vel også bare starte en server uten oppdrag og tulle på den.

 

Skjønte ikke helt hva som skulle være i gammel verson men jeg tror ikke noen av modene funker med no hot coffee patchen

Lenke til kommentar

I en slags ruin er det en spesielt punkt du går over, så får du anledning til å velge mellom en politimann ei dame elns.. så kan du spille multiplayer, men må holde dere innenfor en viss rekkevidde av hverandre.. er et år siden jeg spilte så jeg husker dessverre ikke helt :shrug:

Lenke til kommentar
I en slags ruin er det en spesielt punkt du går over, så får du anledning til å velge mellom en politimann ei dame elns.. så kan du spille multiplayer, men må holde dere innenfor en viss rekkevidde av hverandre.. er et år siden jeg spilte så jeg husker dessverre ikke helt  :shrug:

6263559[/snapback]

 

Det er på PS2 du snakker om nå....?

 

-Hvis ja... ja, det r no'n sånne.. Er ikke sikker på hva du mener med "ruin" men, det er en sånn i San Fierro, vet en parkeringsplass rett nord for garasjen din... Det er også en i Los Santos.. Tror den er ved et hjørne :D Det er alt jeg husker av den... Og Det er en i Las Venturas også... Utpå bondelandet et sted... Også hver dame du har kan du spille 2 player på...

 

-Hvis nei... Hvis du har patch'en??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...