Gå til innhold

Spm til Silent Hunter III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk senket noen skip ja, men noen ganger dunker bare torpedoen til skråget uten å eksplodere ? Og en ting, hvis jeg er kommet "hjem" igjen etter en mission og kjører inn i havnet skjer det ikke noe. Hva må gjøres (i havnen?) for å fullføre en mission.

Lenke til kommentar

For å torpedere et skip, så må du være 300m eller lengre fra det.

Du må også passe på at torpedoen ikke kommer får skeivt inn.

 

For å få en fin treff, så bruker du periscopet, finner båten du vil ta (går som oftest best om den er mellom 300 og 1000m fra deg), så trykker du L når du har den i siktet for å "låse" den fast.

Så trykker du Q for å åpne torpedoluken, og avslutter med å skyte ut torpedoen når luka er åpen.

Lenke til kommentar

Tenk om dette fantastiske spillet kunne komme på Xbox 360, eneste spillet som gjør at jeg savner tiden med tastatur og mus. Gud bedre hvor sene kvelder det ble med SH III på tokt ute i atlantern :)

 

Off topic men måtte bare mimre litt.

Lenke til kommentar

Jeg spurte i den andre Silent Heroes III tråden også, men spør her også.

 

Er det mulig å forandre på grafikken? Finner ikke noe sted å gjøre det.

 

Forresten et sinnsykt kult spill. Er nok mange timer med spenning foran skjermen med dette spillet.

Takk for at de lagde spillet at man kan "spole" tiden, ellers hadde ting tatt veldig lang tid.

Lenke til kommentar
Fikk senket noen skip ja, men noen ganger dunker bare torpedoen til skråget uten å eksplodere ? Og en ting, hvis jeg er kommet "hjem" igjen etter en mission og kjører inn i havnet skjer det ikke noe. Hva må gjøres (i havnen?) for å fullføre en mission.

6192544[/snapback]

 

Det er realistisk det vet du. Våpenteknologien i WW2 var vel ikke alltid patent og derfor skjedde det av og til (egentlig ganske ofte) at sprengladningene i torpedoene ikke ble utløst. En sånn torpedo ble enkelt og greit kalt en dud. Shit happens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...