Bear^ Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 En av grunnene til at jeg likte BF serien før var at du kunne identifisere våpnene og kjøretøyene med ting som faktisk eksisterte. Nå har ikke jeg spillet BF2 noe serligt siden jeg synes BF serien tapte seg da de kom i Vietnam utgave. Nei jeg holder meg til gode gamle 1942 jeg, der det hele startet.
ttt Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 Denne tråden passer betre under "Spillforum - for de mest omdiskuterte > Battlefield". Det kan vere greit å sjå igjennom ein av dei andre trådane rundt dette spelet, sånn at vi ikkje får den same diskusjonen på nytt. F.eks denne tråden relatert til E3 visninga av spelet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=576210&hl=2142
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 En av grunnene til at jeg likte BF serien før var at du kunne identifisere våpnene og kjøretøyene med ting som faktisk eksisterte. Nå har ikke jeg spillet BF2 noe serligt siden jeg synes BF serien tapte seg da de kom i Vietnam utgave. Nei jeg holder meg til gode gamle 1942 jeg, der det hele startet. 6183274[/snapback] men du kan da alt det i både vietnam og bf2 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå