Gå til innhold

Forslag til Casemods


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å bare foreslå noe uten å ha et bilde av kabinettet for å se hva muligheter du har på det, men...

 

Dersom du tar et typsik data-grått ûberkjedelig kabinett, så er alltid en hjemme-mekk spraypaint jobb noe som kan betydelig forbedre utseende på det. Det er billg, relativt lett (selv om det krever litt erfaring eller flere forsøk for å få det "skikkelig" bra), og kan gjøre underverker.

 

Noe metallic lakk i flere tynne lag, samt en selvlaget sjablong som du kan spraye på i annen farge på toppen f.eks. kan bli utrolig kult selv om du har begrenset erfaring. I mine øyne er det mye viktigere å ha noe unikt med særpreg i casemodden framfor å ha for mye ferdig "ut-av-pakken" som du monterer inn. F.eks. kald-katoder i et ellers dødskjedelig standard kabinett blir bare harry. Det blir som å montere spoiler og farstriper på en gammel slitt volksvagen liksom =)

 

Post os et bilde av det du allede har du, så stør vi i mye bedre posisjon til å gi gode forslag.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvor langt er du villig til å gå? Kan du feks. borra vindu i kabinettet eller vil du bare skifte vifter sette in katoder osv? Jeg kan foreslå et LCD-display, men det blir du fort lei. Jeg kjøpte et, ble lei og solgte det videre til broren min.

Lenke til kommentar

Jeg vil at det ike skal ver så kjedelig,har ikke lyst til å bore i kabinettet siden jeg ikke har så veldig mye erfaring.Men syns det er tøft med litt lys og sånt,Det må heller ikke ver så vanskelig å montere.Kuskinn:høres litt dyrt ut,og så er det veldig "harry" :!: .

 

Se på signaturen min for kabinett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Det kabinettet var ikke akkurat kjedelig i mine øyne, men du har sikkert gått lei av det :p

 

Foreslår plexi i måneform så den passer liksom en halv runde rundt den übre 250mm'en..

6194506[/snapback]

Ja, og med lys bak som lyser ut. :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...