Gå til innhold

Kjøpe en ds nå eller vente på lite?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
DHL ringte nettopp og så at de hadde fått pakken min :w00t:  Men, den ville ikke bli sendt til meg før på Tirsdag :no:  Det var skuffende, håpet på å få den til helgen.. Men det var raskt av DHL å få den til Norge allerede idag.

6227971[/snapback]

Hehe. Husker når jeg bestilte min DS Lite fra Kina. Den brukte under 1 dag fra Kina til Oslo, og så 5 dager fra Oslo til Trondheim..

Lenke til kommentar

Great, jeg har trolig misforstått når DHL ringte, pakken min er nå i midt-østen og har vært der siden 1. juni. Tviler på at jeg får den på Tirsdag, men spillene jeg har bestillt fra komplett kommer nok ikke før Onsdag uansett, så hvis jeg får spillene + ds'en på samme dag så er jeg happy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
USB ladere til NDS Lite

Disse ladere er å anbefale, hvis man ikke kan vente på NDS Lite som kommer den 23. juni hit til europa. Jeg har tenkt å bestille luksus-utgaven. Jeg har nemlig også GBM og reiser nokså ofte, så det er derfor beleilig for meg å ha denne med. :)

6312222[/snapback]

Oi, tusen takk for den linken. Jeg slår til med en gang! :D

Lenke til kommentar
Blir store ting som en DS tollfritt fra videogamesplus også?

6306921[/snapback]

 

Det er ikke toll på innførsel av de fleste typer elektronikk til Norge.. Moms er derimot en helt annen sak. Stort sett så kan du legge til 25% på prisen i utlandet eksklusiv frakt. I tillegg til det så kan du legge på mellom 80 og 150 kroner i gebyr til det firmaet som skal utføre tollbehandling (Posten, DHL, Fed Ex..).

 

Det har ingenting å si hvilken butikk eller hvilket land du kjøper fra hvis du da ikke får butikken til å sende varen som en gave og samtidig får dem til å skrive verdien til under 1000 spenn. Da slipper du moms og følgelig også tollbehandling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Noen som har bestilt fra video games plus? er dem kjappe med å sende?

6316158[/snapback]

Når jeg bestilte et spill derifra tok det 3-4 dager får det var i postkassa mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...