Gå til innhold

Hva slags politibil-spill finnes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve Starsky and Hutch. Hvertfall artig med ratt og lyspistol på konsoll... En styrer og en skyter, men jeg mener det er relativt greit alene og. Sikkert ikke dyrt heller. Hvis ikke har man jo det mer enn ti år gamle "Hill Street Blues", moro som f... men ikke akkurat pent etter dagens standard. Mest for nostalgikere...

Lenke til kommentar
pelle politibil

6178985[/snapback]

Jeg tror det er mer for barn som skal lære trafikkreglene, men takk alikevel.

 

Det jeg tenkte på, er et spill der man kjører plitibil og skal stanse råkjørerene, som i NFS III Hot Pursuit, men helst bedre grafikk og ikke som løp.

Endret av Havcard
Lenke til kommentar
I Multi Theft Auto og GTA MP multiplayermodene til GTA SA er det en del Cops vs Robbers servere. Funker ganske bra det. Blir mest politijakt i MTA siden kan ikke kan gå ut av bilen der.

6182956[/snapback]

 

 

Som jeg sa i den andre GTA tråden er MTA:SA absolutt verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Det jeg er på utkikk er ikke skytespill, men spill der man stopper råkjørere, som i NFS III Hot Pursuit, men det går desverre ikke på Windows XP 64-bit Edition. Ikke voldlige spill der man springer rundt, dreper usyldige folk, bandeledere, politi, og der det går an og ta jobb som politi, og om en så gjør det, så skal man bare skyte skurker. Det kom kanskje ikke klart frem, men jeg ønsker et spill der man er politi tar råkjørere.

Lenke til kommentar
Det jeg er på utkikk er ikke skytespill, men spill der man stopper råkjørere, som i NFS III Hot Pursuit, men det går desverre ikke på Windows XP 64-bit Edition. Ikke voldlige spill der man springer rundt, dreper usyldige folk, bandeledere, politi, og der det går an og ta jobb som politi, og om en så gjør det, så skal man bare skyte skurker. Det kom kanskje ikke klart frem, men jeg ønsker et spill der man er politi tar råkjørere.

6189139[/snapback]

 

 

Det finnes ikke fnugg av skyting i MTA:sa hvis det var det du henviste til. Man kan ikke engang gå ut av bilen..Målet er forsåvidt likevel å 'drepe' skurkene ved å kjøre dem av veien ol så bilen eksploderer..

Lenke til kommentar

I multiplayer modden SA-MP til San Andreas (IKKE MTA), så finnes det en server som heter Cops & Robbers.

Der kan du være politi (du velger det når du joiner), og da kan du gi bot o.l. til folk.

En person kan få opptil 10 wanted levler, og når den er passert 5, så kan politiet arrestere deg (evt. drepe deg).

Og ja, du kan gå utav bilen og alt der. Kun i MTA du bare sitter inni bilen hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...