Gå til innhold

azureus & bitlord


Duqe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De enkelte programmen har så å si ingenting med sikkerheten å gjøre. Det er virusprogrammet og evt firewallen som bestemmer tryggheten.

 

BitComet er det programmet som bruker minst mulig systemressurser, (min erfaring) noe som er gjør det bra siden programmet skal ligge å kjøre i bakgrunnen. Se http://www.bitcomet.com/

6172014[/snapback]

 

Tenkte på type sikkerhet som å ikke legge igjen noe info når jeg laster ned og ipen blir "skjult".

Lenke til kommentar
De enkelte programmen har så å si ingenting med sikkerheten å gjøre. Det er virusprogrammet og evt firewallen som bestemmer tryggheten.

 

BitComet er det programmet som bruker minst mulig systemressurser, (min erfaring) noe som er gjør det bra siden programmet skal ligge å kjøre i bakgrunnen. Se http://www.bitcomet.com/

6172014[/snapback]

 

Tenkte på type sikkerhet som å ikke legge igjen noe info når jeg laster ned og ipen blir "skjult".

6172694[/snapback]

 

Lest mange poster før om folk som vil skjule ip'n sin når de laster ned fra p2p nettverk. du får ikke skjult den helt, med mindre du vil legge den om en treg proxy eller noe. (har ikke så mye peiling på sånt).

 

hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke ofra tid og energi på å prøve det, sjansen for å falle i søkelyset til mpaa er uansett liten.

Lenke til kommentar
Ble litt engstlig da jeg leste denne artikkelen, men da fortsetter jeg å bruke azureus og håpe på det beste.

Bruker mest torrentspy.com, noen som vet om denne sida er safe?

6172890[/snapback]

 

hva tenker du på med safe?

 

ingen torrentsider er "safe", i hvertfall ikke en åpen tracker som det der.

men du er heller ikke i noen fare. blir ikke anmeldt for å laste ned en film i norge.

er først og fremst dem som driver bittorrent-trackere / dc-huber dem er ute etter.

 

resten er propaganda og skremselstaktikk.

 

tydelig at det funker, se denne tråden:

Link

 

*hjelp jeg vil skjule ip'n min når jeg laster ned, for da kan dem ikke finne meg*

 

huff..

 

 

ps:

eller er det bare jeg som blir irritert over sånt? :p

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Jeg har i flere år vært en trofast bruker av Azureus. Greit nok, programmet brukte til tider uhorvelig mengder med minne, men funksjonaliteten var såpass bra at jeg valgte å se bort ifra minnebruken. Her om dagen valgte jeg imidlertid å prøve ut µTorrent fordi det har fått såpass mye blest her på forumet, og fra den dagen har µTorrent vært min faste klient for nedlasting av torrent-filer. Programmet har så og si samme funksjonalitet som Azureuz, men det bruker knapt ressurser. Nå f.eks. har jeg 10 torrenter gående og uTorrent bruker ikke mer enn 4mb. Med Azureus pleide minnebruken å komme opp i 150mb+ med såpass mange torrenter gående. Så, sjekk ut µTorrent!

 

duqe77: Du bør redigere bort linken til torrent-siden i innlegget ditt. Det deles fort ut advarsler når man linker til den typen sider.

Endret av miCro
Lenke til kommentar
Jeg har i flere år vært en trofast bruker av Azureus. Greit nok, programmet brukte til tider uhorvelig mengder med minne, men funksjonaliteten var såpass bra at jeg valgte å se bort ifra minnebruken. Her om dagen valgte jeg imidlertid å prøve ut µTorrent fordi det har fått såpass mye blest her på forumet, og fra den dagen har µTorrent vært min faste klient for nedlasting av torrent-filer. Programmet har så og si samme funksjonalitet som Azureuz, men det bruker knapt ressurser. Nå f.eks. har jeg 10 torrenter gående og uTorrent bruker ikke mer enn 4mb. Med Azureus pleide minnebruken å komme opp i 150mb+ med såpass mange torrenter gående. Så, sjekk ut µTorrent!

 

duqe77: Du bør redigere bort linken til torrent-siden i innlegget ditt. Det deles fort ut advarsler når man linker til den typen sider.

6173055[/snapback]

 

Likte GUI'en til Azureus over uTorrent bedre. f.eks det at man straks ser om man har åpnet portene i routeren riktig, og ikke står bak en brannmur.

for meg som har dynamisk ip er det kjekt, da det hender den forandres.

Lenke til kommentar
Jeg har i flere år vært en trofast bruker av Azureus. Greit nok, programmet brukte til tider uhorvelig mengder med minne, men funksjonaliteten var såpass bra at jeg valgte å se bort ifra minnebruken. Her om dagen valgte jeg imidlertid å prøve ut µTorrent fordi det har fått såpass mye blest her på forumet, og fra den dagen har µTorrent vært min faste klient for nedlasting av torrent-filer. Programmet har så og si samme funksjonalitet som Azureuz, men det bruker knapt ressurser. Nå f.eks. har jeg 10 torrenter gående og uTorrent bruker ikke mer enn 4mb. Med Azureus pleide minnebruken å komme opp i 150mb+ med såpass mange torrenter gående. Så, sjekk ut µTorrent!

 

duqe77: Du bør redigere bort linken til torrent-siden i innlegget ditt. Det deles fort ut advarsler når man linker til den typen sider.

6173055[/snapback]

Hmm takk for "tipset", får prøve µTorrent. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...