Pokererik Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) For et halvt år siden kjøpte jeg en trådløs ruter av merke 3com wireless office connect 11g. Type 3CRWE554G72T. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302154 Siden da har jeg hatt STORE irriterende feil på dritten. Har prøvd alt av firmware oppdateringer O.L men problemene er der fortsatt! Den vil ikke holde på oppsettet i mer enn maks et par dager så mistes mye informasjon som, passord, trådløst nett, og diverse innstillinger helt av seg selv. og jo har sikrett nettet med wep kryptering. Hvis noen vet noe om va som kan være galt... Har vel egentlig gitt opp og tenker retur ja. Men prøver dette som siste mulighet for hjelp. Mvh Pokererik Endret 24. mai 2006 av Pokererik
P-in-P Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har store tvil til denne selv! Kun i dag har jeg måttet restarte den 4-5 ganger fordi den disconnecter meg! Dette ser ut til å skje mest når jeg laster ned så mye linja takler, men det hender også ellers...
L O G I M A N Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Dette er nok feil på selve enhetene, og burde dermed levers tilbake. Ellers pleier 3com å lage gode produkter etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå