genetex Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Heisann. EDIT: Server: twilights hammer, alliance. Jeg lurte kanskje på om her er folk som vil vere med å lage et reint level 19 twink team på en server der det er veldig ofte oppe 10-19 WSG BG? Vi vil da trenge minst 1 som har en level 50-60 der som kan rushe oss gjennom instancer for å skaffe oss twinke gear, men vi burde vell kanskje helst ha mer enn 1 om det er mange som vil vere med. Planen hadde da vert at vi lager "teams" som vi spiller i når folka som trengs er online, fks 1 team kan vere: 1 rogue 1 hunter 1 mage 1 druid. Vi kunne da også ha laget en teamspeak server, der teamsene blir enige om hvilken "channel" de skal vere på innpå serveren (om noen av dere har prøvd teamspeak vet dere kanskje hva jeg prater om") og så eier dere i BG. Etter en stund vil jo de som spiller masse i team vere gode på taktikk, og vil eie lett, så det vil jo sikkert ikke vere veldig nødvendig med crusader enchants osv. Og slike enchants vil jo også vere vanskelig å få tak i for de som er på serveren bare med denne gamer.no twinken og ikke har en level 60. Så hva sier dere? Noen som synest dette hørest spennende ut? Noen som vet om en bra server med ofte åpen 10-19 BG? Og noen av dere som vil vere med som har en level 60 på en slik server, som hadde vert villig til å hjelpe å skaffe items? Jepps, da avventer jeg og ser hva folket her mener, lister vell kanskje opp mer her i denne topic-posten ettersom sikkert mange av dere har ideer osv. Kom igjen folkens, dette kan bli veldig gøy! Folk som er med: Server: ikke ennå bestemt. Genetex Odd-frank Trevakt (?) Vimsi Pysolos jhj Thomas_c24 (?) SKranXz tuverud_24 Alexanderhagen 1337antikatt Zethyr shade22 sigz TS server vil bli sponset av: Terje142!! Tusen takk! (Om vi får med nok folk da;) Om dette blir bra kan vi jo lage noen stilige team gamer.no PvP BG filmer Endret 30. mai 2006 av genetex
Gjest Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Ja. På kazzak! Der er det masse 10-19 BG, men dårlig folk. Jeg har en 19 warrior på daggerspine som jeg kan migrere over til kazzak når det åpner igjen.
Solidsturla Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg blir med Hvis det ikke er på balanzzar så må jeg få hjelp av andre til å twinke den
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg er med, men jeg har desverre ikke mainen min på noen god 10-19 WSG server...
Pyso Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Why not. Skal ikke skryte på meg at jeg har spilt WoW i så altfor lang tid (som man kanskje kan se av characthers), men en twink skal jeg da klare å håndtere Edit: Jeg har en 20 slots Ventrilo-server som kan tas i bruk om det skulle være ønskelig. Endret 24. mai 2006 av PySoLoS
terje142 Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg kan sikkert sponse dere med ubegrensa ts server. Send en pm hvis du er interesert! Gir ikke ip og passord ut her.
genetex Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 (endret) Takker Jeg vil kontakte deg om vi får med nok folk Endret 24. mai 2006 av genetex
M@R7!N Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Stakkars han som skal booste dere igjennom instancer på jakt etter gear da
genetex Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 (endret) Det hadde vert fint om dere skriver om dere er med samme hvilken server, eller om det er en bestemt server dere blir med på, og om ikke den, blir dere ikke med. Heh, ja mar7!n, om det er bare 1 person kanskje det bli litt "stress" for ham. Men det vil jo bare vere snakk om runs i WC vil jeg tro, kanskje SFK om noen trenger noe der, og disse går jo veldig lett for en level 50-60. Også vil han ha 4 (raid, kan man ha det i WC?) av oss som trenger items der med seg, og der vil nok droppe masse grønt og blått som alle vil trenge, så det vil nok gå ganske kjapt vil jeg tro, spess om det er 2 som har level 50-60 der;) Endret 24. mai 2006 av genetex
Ildflue Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tenkte på priest, men jeg vil ha Mind flay Jeg slenger meg kanskje på med en eller annen char når servern blir bestemmt.
kunchun Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Sign me up! Vet ikek hva jeg skal være enda,, Jeg er med å spilel ally på twilights hammer. Skal være rogue/warrior/warlock Endret 25. mai 2006 av SkranXz
genetex Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Skrevet 24. mai 2006 Ser vi har en del folk nå ja:D Men vi trenger jo selvsagt alle som vil! Nå burde vi snart finne ut server og faction, men nå må jeg gå å legge meg, så jeg håper flere melder seg på så skal vi prøve å få til server og faction i morgen folkens! Go natt!
Maynard James Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg er med dønn! gogo Talnivarr! kjempe bra server med mye lvl 19 bgs
abraxa Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Ja. På kazzak! Der er det masse 10-19 BG, men dårlig folk. Jeg har en 19 warrior på daggerspine som jeg kan migrere over til kazzak når det åpner igjen. 6170570[/snapback] Sjelden 10-19 BG på Kazzak... På 20-29 er det derimot et aktivt miljø.
Zethyr Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 gogo Talnivarr! kjempe bra server med mye lvl 19 bgs 6173722[/snapback] Støtter den. Jeg har dessverre kun en lvl 40 der, men jeg kan alltids booste gjennom VanCleef for å skaffe noen cruel barb etc. (Er hunter, så det går lett å soloen slikt)
Pyso Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Horde eller Alliance? Hoho, det blir artig å finne ut av. For The Horde!
dnthalhuk Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg er med, bare si server og faction så starter jeg straks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå