DuckDuckGoose Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Ser at det er mange som anbefaler scriptene til denne fyren. Han lager enkle scripter som fungerer bra! Men jeg prøver å løse noen problemer/mangler ved noen script, og får ikke kontakt med "forfatteren" av scriptene. Derfor prøver jeg å gjør det her i stedet. Jeg er kun en legmann på PHP scripting, så jeg klarer ikke å finne ut av dette på egenhånd. Håper noen kan hjelpe meg med dette.. Gjesteboka: Har problemer med spamming her, dersom mappa heter "gbook". Har byttet til et annet navn på mappa og da stopper spammingen. Men hvordan kan jeg integrere en antibot sak i gjesteboka slik at fremtidig spamming blir unngått? Bildegalleri: Går det an å få det nyeste galleriet til å vises øverst på siden? Sånn som det er nå, legger de nye seg nedover på siden og har man mange gallerier, blir det brått langt ned å skrolle for å komme til det nyeste.. upraktisk. Ellers liker jeg scriptene veldig godt, må bare lære meg hvordan jeg phper meg videre og kan legge til ting også.. Link til siden med scriptene: http://mortz.tjokk.net/phpscripts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå