Feltherre Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Er ikke dette fikset på BF.no sine servere da? http://www.battlefield.no/forum/?showtopic=68555 6265958[/snapback] Det var godt de fikset på det :!:
GulliveR Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Eg er svært godt nøgd med den nye patchen. Han gjorde noko av det beste som kan gjerast med BF2 før ein esamensperiode. Spelet avslutter nemleg seg sjølv om eg skulle finne på å spele det. Problemet byrja eigentleg ikkje å melde seg før i dag. No har eg nemleg hatt siste eksamen, og det hadde vore fint om eg kunne byrja å spele BF2 igjen, no som eg faktisk har tid til det. Får berre håpe på at det kjem ein fiks til Patchen, som fiksar problemet som kom med patchen.
Celusion Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Skrevet 9. juni 2006 det var fint ass, sleit med dette her, før værtfall xD
apollo3 Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg har ikke spilt BF2 i det hele tatt i sommer, men spilte litt igjen nå i helgen. Jeg får fremdeles connection problemer, problemer med å joine servere osv. Har disse problemene virkelig vært der helt siden patchen ble sluppet for noen måneder siden?? Det er jo i tilfelle helt utrolig. Dessverre har jeg ingen tro på at dette blir fikset i 1.4. Utenom nytt brett forventer jeg bare større problemer. Så pessimistisk har jeg blitt til til Dice og EA. Det skal skje mirakler med BF2 for at jeg skal vurdere BF2142.
Chris_lox Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 jeg har ingen problemer med joining og connection problemer. Eneste stedet jeg merker det innimellom er tv2 sine servere !
knegg Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 av dei få gongane eg blir kanon operatør på angreps helikopter og ronden nærma seg slutten og eg va sikra en gull medalje so er det JÆ.... surt å få "conection lost" blir ikkje so forbanna når eg har D/K ratio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå