Gå til innhold

Secret zone i Irofnforge


Anbefalte innlegg

Finner mange filmer om måter å komme seg inn i old ironforge på google. Men som sagt so er det vel berre den mage metoden som funker.

Du kan sjå folk som går gjennom old if på google, og det er ikkje so stort som det kanskje virker som.

6169655[/snapback]

 

Myyyye kjekkere i mount Hyal og springe rundt i nesten timer og utforske.

Var der i går med magen min.

Jeg vet bare om mage trikset for og komme seg til Mount hyal fra sør i winterspring.

6170724[/snapback]

 

når vi er inne på Hyal eller Hyjal eller hva det heter så lurer jeg hva dette er for noe?? Det er jo et stort område midt på kartet som ikke "finnes". Er flere andre sånne områder i azeroth har jeg sett, hva er disse for? Kommer det ting etterhvert her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finner mange filmer om måter å komme seg inn i old ironforge på google. Men som sagt so er det vel berre den mage metoden som funker.

Du kan sjå folk som går gjennom old if på google, og det er ikkje so stort som det kanskje virker som.

6169655[/snapback]

 

Myyyye kjekkere i mount Hyal og springe rundt i nesten timer og utforske.

Var der i går med magen min.

Jeg vet bare om mage trikset for og komme seg til Mount hyal fra sør i winterspring.

6170724[/snapback]

 

når vi er inne på Hyal eller Hyjal eller hva det heter så lurer jeg hva dette er for noe?? Det er jo et stort område midt på kartet som ikke "finnes". Er flere andre sånne områder i azeroth har jeg sett, hva er disse for? Kommer det ting etterhvert her?

6173788[/snapback]

 

Usikkert hva som kommer der, jeg er ikek så god med Warcraft loren egentlig.

 

Va et stort crater der så ut som en giga metoritt hadde landet og så så jeg detder world tree greiene.

 

Blinket meg in i det som ser ut som skal bli en instance og med et stort rom i enden som er ligt som onyxia rommet.

 

morsomm og stor plass der oppe

Lenke til kommentar
Har vært der selv, ta duel mot en priest så kan du bli fearet inn i old ironforge gjennom en dør. En liten stund siden jeg testet det dog

6173826[/snapback]

 

Men man kan ikke duellere inne hos kongen?

6174913[/snapback]

Løpe inn dit etter å ha startet duell utenfor?

Lenke til kommentar
Har vært der selv, ta duel mot en priest så kan du bli fearet inn i old ironforge gjennom en dør. En liten stund siden jeg testet det dog

6173826[/snapback]

 

Men man kan ikke duellere inne hos kongen?

6174913[/snapback]

Løpe inn dit etter å ha startet duell utenfor?

6174959[/snapback]

 

Da står det at du er utenfår området der man kan duellere

Lenke til kommentar
Hvordan er magetrikset man bruker for å komme seg til Hyjal?  :ohmy:

6175396[/snapback]

 

Er det bare mages som kan komme seg dit?

 

EDIT: Og hvor er Mount Hyjal?

6175521[/snapback]

 

Mount Hyjal ligger ved siden av Felwood, og nei, jeg tror ikke det er bare mages som kan komme seg dit, så bilde av en Tauren der :)

Lenke til kommentar
Hvordan er magetrikset man bruker for å komme seg til Hyjal?  :ohmy:

6175396[/snapback]

 

Er det bare mages som kan komme seg dit?

 

EDIT: Og hvor er Mount Hyjal?

6175521[/snapback]

 

Mount Hyjal ligger ved siden av Felwood, og nei, jeg tror ikke det er bare mages som kan komme seg dit, så bilde av en Tauren der :)

6175555[/snapback]

 

Tror di stopper di fleste metodene og komme opp der etter di ser i videoer og leser om di.

 

Kan ikke tro det er ulovlig og dra på oppdagelsetur rundt i spillet.

Det står ikke noe skilt der som sier det er ulovlig.

 

Sier di noe kan du si du forvillet deg opp dit da du va ute og forsket rundt kan vel umuligt banen deg for det.

 

Man må ver mage fordi at når man kommer over fjellet fra winterspring så treffer man en usynlig vekk, men ser det går videre men spinner mot noe usynlig, så da trykker man blink så kommer man rett in.

 

Legger ved et bilde fra der

 

wowscrnshot9cb.th.jpg

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Hvordan er magetrikset man bruker for å komme seg til Hyjal?  :ohmy:

6175396[/snapback]

 

Er det bare mages som kan komme seg dit?

 

EDIT: Og hvor er Mount Hyjal?

6175521[/snapback]

 

Mount Hyjal ligger ved siden av Felwood, og nei, jeg tror ikke det er bare mages som kan komme seg dit, så bilde av en Tauren der :)

6175555[/snapback]

 

Tror di stopper di fleste metodene og komme opp der etter di ser i videoer og leser om di.

 

Kan ikke tro det er ulovlig og dra på oppdagelsetur rundt i spillet.

Det står ikke noe skilt der som sier det er ulovlig.

 

Sier di noe kan du si du forvillet deg opp dit da du va ute og forsket rundt kan vel umuligt banen deg for det.

 

Man må ver mage fordi at når man kommer over fjellet fra winterspring så treffer man en usynlig vekk, men ser det går videre men spinner mot noe usynlig, så da trykker man blink så kommer man rett in.

 

Legger ved et bilde fra der

 

wowscrnshot9cb.th.jpg

6181070[/snapback]

 

Det er bare å ta å hoppe fra toppen der du ser utover Hyjal. Tro meg, jeg var der :p

Lenke til kommentar

Ang. det å komme seg inn i Old IF...

Jeg sto på ei lampe i den armor-sjappa til venstre (?) for banken i IF og ble feara inn der av en warlock mens vi duelerte.

Desverre havna jeg rett i lavaen og var dum nok til å hoppe ut i The Great Forge med ghostet mitt og kom meg ergo ikke ut igjen, før dagen derpå, da en GM endelig hadde lest ticketen min :p

Lenke til kommentar
Har hört noe om at hvis du er hunter kan du få dyre ditt å se in i veggen og etterpå bruke en skill som gjör at du ser i dyrets öyne så skal du få til å se inn der gjennom veggen.

Noen som kan bekrefte hvis det er rett?

6168825[/snapback]

 

jo helt rett det da, men veldig vanskelig. vet ikke om det går idag da... tror det ble ordnet i patchen.

Lenke til kommentar

alle klasser kan komme seg inn i Hyjal. En kompis selger turer dit for en.. vel.. 15g personen. + man trenger ofte en gruppe opp dit på grunn av alle de slemme lv60 elitene :)

 

edit: han er rogue!

Endret av Yugo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...