Dxbb Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Kjøp slanger i Org, fly til Tanaris å legg ut på fellesauksjon. Selv gjør jeg dette på min 37 warlock, og har 81 G, som er ganske koselig med tanke på at jeg slipper å kjøpe mount. Edit, ikke overdriv thought, ett slikt marked mettes fort. Endret 24. mai 2006 av Dxbb
Arinomi Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Har sett før at folk kjøper ting av vendor og selger på AH. En gang kjøpte jeg en recipe på White Wedding Dress for 3-4g og gav til kameraten min, som er tailor. Han sa da at man kan få kjøpt den hos en trainer for 1g :S Gjett hvem som var flau da!
Talwin Skrevet 26. mai 2006 Skrevet 26. mai 2006 (endret) Personlig liker jeg godt å grinde i deadwind pass. Ogrene dør fort,og du får masse runecloth,og greit med penger grønne items. I tillegg har jeg fått en god del darkmoon faire kort der,og masse major health pots,og en del mana pots også. Jeg ga mana potsene til guild banken,men de selger for bra med penger. Og hvis ogrene er opptatt,er det nesten aldri noen på undead mobsene helt sør i deadwind pass. I tillegg så driver jeg og fisker deviates i barrens på en alt. På en fisketur fisker jeg 120 stykker,og fyller sekken med tin og copper. Så mekker jeg target dummies,og selger fused wiring for 5g stykket, og beholder noen til repair bots. Etter 2 fisketurer har jeg 22 fused wiring nå,blir ikke rik på det,men holder meg med fire res pots i det minste. Endret 26. mai 2006 av Talwin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå