Abnorm Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 (endret) Etter at min gamle pc tok kvelden, har jeg nå bygget en ny. Det jeg nå ønsker er å hente ut mail'n på den gamle hardisken. Men hvor finner jeg den? (hvilke mapper osv.) Hadde også vært fint om jeg fikk ut: Favoritter med alle web andresser. Endret 25. mai 2006 av frecjoha
Qwark Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Etter at min gamle pc tok kvelden, har jeg nå bygget en ny. Det jeg nå ønsker er å hente ut mail'n på den gamle hardisken. Men hvor finner jeg den? (hvilke mapper osv.) Hadde også vært fint om jeg fikk ut: Favoritter med alle web andresser. 6166653[/snapback] Min outlook mail ligger lagret under: C:\Documents and Settings\Qwark\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook\Outlook.pst og favoritene liger lagret: C:\Documents and Settings\Qwark\Favoritter
Abnorm Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Skrevet 25. mai 2006 Får ikke tilgang til J:\Documents and Settings\Fredrik Har måttet kjøpe ny pc pga. den forje tok kvelden. Har nå montert min gamle harddisk i min nye pc for å hente ut verdifull info. Den gamle C: heter nå J: Hva kan jeg gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå