Gå til innhold

Hjelp til kjøp av pc: 10 - 13 K


Anbefalte innlegg

Hei! endelig har foreldrene mine sagt ja til å kjøpe ny pc.

De kommer til å ha pc'en ganske lenge, så den må være lett å oppgradere å ganske framtidsrettet.

 

Den skal brukes til veldig mye forskjellig, men for det meste så skal den brukes til spilling og surfing.

Den må ha ganske stor harddisk, og et bra grafikkkort.

 

På forhånd takk.

 

EDIT: Skal være med tastaur, mus skjerm og høytalere. må også ha opperativsystem.

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal det være med skjerm/tastatur/mus og høytalere?

Da har vi noe og gå utifra.

 

Har her ett oppsett uten skjerm. Det er basert på nye AM2 sokkelen til AMD, GeForce 7900GT, pent og stilrent kabinett, stille og god PSU, samt ekstra kjøler til skjermkort for å få det mest mulig stille. Har ikke lagt ved CPU kjøler ettersom jeg ikke har funnet noen kjølere som passer til AM2. Det er vistnok slik at en s939 kjølere ikke passer.

Endret av Medion
Lenke til kommentar
Skal det være med skjerm/tastatur/mus og høytalere?

Da har vi noe og gå utifra.

 

Har her ett oppsett uten skjerm. Det er basert på nye AM2 sokkelen til AMD, GeForce 7900GT, pent og stilrent kabinett, stille og god PSU, samt ekstra kjøler til skjermkort for å få det mest mulig stille.  Har ikke lagt ved CPU kjøler ettersom jeg ikke har funnet noen kjølere som passer til AM2. Det er vistnok slik at en s939 kjølere ikke passer.

6159874[/snapback]

 

Det skal være med tastaur, mus, skjerm og høytalere ja. må også ha operativsystem.

Lenke til kommentar

Har satt meg opp et veldig lignende forslag som medion selv. Som jeg skal bestille meg bare jeg får finpussa litt på det. Er usikker på ram og hovedkort(derfor er det to hovedkort der nå). Du kan jo titte på det også. min handlevogn

 

Med dette oppsettet har du ca 3k igjen da til skjerm og sånn. Blir kanskje litt i minste laget....

Lenke til kommentar
Vil annbefale og se på denne pakken til 13,999kr. Den pakken gir deg mye for pengene, og er inkludert 19" Widescreen, OS, mus/tastatur.

 

Til DaEarl: Velg det MSI hovedkortet, da det er ATX og ASUS kortet er mATX.

6160018[/snapback]

 

Datakjeden har jo et nesten helt likt tilbud, så da tror jeg heller at jeg ville valgt Datakjeden siden de har butikk inne i byen, da slipper det å bli så tungvindt om det blir feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...