ovzer Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 jeg leter etter noen online "klikkespill" slik som nordicmafia. Vet noen om noen andre?
nisse777 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) prøv www.dragon-soldier.net veldig bra, har spilt nordic og synes at det er MYE bedre! Hvis du liker det så kan du bli med i klanen min der Norwegian Nisse Society eller så er det Utopia som også er ganske bra http://games.swirve.com/UTOPIA/ Endret 23. mai 2006 av nisse777
Steina Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det beste tekstbaserte MMORPG spillet som finnes er jo helt klart Omerta Det er så ufattelig mye man kan gjøre så les litt om det på siden. Blir vel noe likt Nordic Mafia, men bare tøffere
ZayCon Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 ProjectRockstar er et spill der du skal lage band, sanger osv. Kult spill! Selv spilt NordicMafia og syntes det ble kjedelig etter restarten - var Kaptein NorwegianMafia er et annet "mafia" spill - Også ganske kult ZayCon
SWAT dude... Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 (endret) www.mafianetwork.net spilte det før men det ble resat og jeg mista en legend/bilionair acc så da gadd jeg ikke mer Endret 23. mai 2006 av SWAT dude...
Schweigaard Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 imperialkingdoms.com En slags remake av Xenocide 3001, som var pretty much det beste tekst-baserte online spillet jeg noen gang har spilt. Det mangler fortsatt en del før det blir så tøft som Xenocide (Spesielt design-wise), men det har potensial.
Brik Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Omerta har en nordisk versjon og nå, som starter neste uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå