Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Bluescreen of death"


Anbefalte innlegg

Hey all,

 

Jeg har et problem som foreløper seg slik at hver gang jeg har maskinen på, uansett hva jeg måtte finne på å gjøre, om det er film, musikk, spill, eller nedlasting, så føler maskinen plutselig for å gå i en BSoD (Bluescreen of Death)

 

Da må jeg boote maskinen og starte det jeg gjorde, på nytt... og etter en 20-30 minutters tid, så skjer samme greia igjen... tror det har noe med nedlastinga (Azureus) å gjøre, men jeg er ikke sikker på dette... Det virker egentlig som om det er ganske random tidspunkter maskinen føler for å gå i BSoD...

 

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL - er meldinga jeg får i BSoD'en når den kommer opp.

 

Er det noen der ute som har samme problem og/eller har funnet en løsning på dette helvete. Hva må jeg gjøre for å fikse dette?

Endret av JASGripen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde akkurat det samme problemet, det løste seg ved å formatere pc'en..tror nesten det er eneste utvei ass!

du kan lese mer om bsod på denne adressen!

håper dette hjalp deg litt :thumbup:

Edit: dette har ingenting med at du har lastet ned et program å gjøre, det bare kommer tror jeg, er ikke sikker, værtfall les guiden, eller søk litt på google så får du tips!

Endret av GamEzoR
Lenke til kommentar

Hvilke enheter er tilkoblet. Kan være et driverproblem tilknytta en enhet med program, f.eks. webcam... Kan også være minnet.

 

Har meldingen først Stop 0×000000D1, eventuelt har du stop-meldingen så er det bedre og hvilket OS (Windows XP)?

 

edit: Lemper inn noen google-treff

Stop 0×000000D1: DRIVER_IRQL_NOT_Less...

DRIVER_IRQL _NOT_LESS

M$-søkemotor

Endret av Zink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...