Gå til innhold

Hva logger Win xp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har eksamen på skolen nå. vi bruker bærbare pcer. det er ganske lav kontorll i klasserommet, er mange gamlinger som sitter vakt. Så lurte jeg på om hvis jeg har med en usb stikk med noen stiler på. å åpner de å leser litt av dem. om det vil bli logget i vindows xp at jeg har brukt det/åpnet det?

Skolen min bruker en novell klient hvis dette har noe å si.

har eksamen onsdag så hadde vært fint med raske svar.

takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har ikke låv til å logge det som skjer på datamaskinene med mindre de ikke har søkt om det. hvis det er åvervåket skulle dere vært informert isåfall

Skrevet

Windows logger jo som standard de siste 15 dokumentene du har hatt åpne, officeprogrammene gjør mye det samme. Ikke noe problem å få slettet slike spor, men høy moral er det ikke :D Kjipt hvis du blir tatt da, og får stryk. Mange eldre som kan litt data nå vettu :p

Skrevet
Windows logger jo som standard de siste 15 dokumentene du har hatt åpne, officeprogrammene gjør mye det samme. Ikke noe problem å få slettet slike spor, men høy moral er det ikke :D Kjipt hvis du blir tatt da, og får stryk. Mange eldre som kan litt data nå vettu :p

6154112[/snapback]

ja det er jo sant det glemte jeg.. det ligger jo i temp mappa np å slette de filene etter bruk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...