Gå til innhold

Bærbar til WoW spilling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, gi meg forslag til en bærbar som egner seg til WoW, takker på forhånd..

6152940[/snapback]

Bare sånn til referanse. Jeg kjører WoW på en laptop med integrert skjermkort (Intel 950), og det funker helt greit på low/minimum settings i 1024x768. Den har 1.86GHz og 2GB ram som får det til å gå rundt.

Kommer meg gjennom IF/Orgr uten de store problemene, og BG's funker også fint. I XP grind har jeg null problem. Gjort det et par mnd nå, og aldri hatt noe crash pga gfx.

Bare nevner det ;) En maskin med 1 gig ram, 1.6+ ghz cpu og mid-end grafikk funker mer enn bra nok

Skrevet
Bare sånn til referanse. Jeg kjører WoW på en laptop med integrert skjermkort (Intel 950), og det funker helt greit på low/minimum settings i 1024x768. Den har 1.86GHz og 2GB ram som får det til å gå rundt.

6154163[/snapback]

Low/medium er jo litt kjipern da. Det ser ganske mye bedre ut på alt på high og full AA osv. :love:

Skrevet

Litt kjipern ja, men det funker og det er poenget ;) Er ikke så mye som skal til for å spille det, men for at det skal se bra ut må man opp et par hakk ja.

Skrevet

Takker for svar folkens! Den siste der blir litt i dyreste laget ja :(

Den tundran så veldig fin ut men synes fortsatt 9k er litt mye. Er det for mye å håpe på en maskin under 7k med relativt greit grafikkort? Var litt med i bærbar pc markeded for et halvt år siden, men nå er jeg helt lost :p

Husker Ati 9700 og X300, no slikt kunne jeg tenke meg, flere alternativer?

Skrevet

Den tundran så veldig fin ut men synes fortsatt 9k er litt mye. Er det for mye å håpe på en maskin under 7k med relativt greit grafikkort? Var litt med i bærbar pc markeded for et halvt år siden, men nå er jeg helt lost :p

6155153[/snapback]

Er det ingen andre spill enn WoW du skal spille? I så fall er det ingen vits å bruke mer enn 10k på det, men skal du ha en litt mere fremtidsrettet laptop ville jeg lagt i et mer og kanskje anskaffet meg et go7600 eller x1600.

Skrevet (endret)

6155153[/snapback]

Var en link til en med X600 til 7500,- i en annen tråd et sted.

Edit:

http://www.psdata.no/ps.asp?it=113843&mlevel=180101

Burde kjøre WoW greit på lave innstillinger..

Endret av klilleng

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...