-sparks- Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 nå har jeg innstalert to modder, Project Reality Minimod, og Allied intent. reality modden la pent fra seg en snarvei på skrivebordet, så den har jeg ingen problemer med å starte opp. men Allied intent la ikke fra seg noen snarveier, og når jeg ser i C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\mods\aintent så ser jeg ingen .exe filer så hva skal jeg gjøre for å få spilt dette?
Pazman Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Jeg antar at det er en mulighet inne i selve BF2-spillet. Det finnes sikkert noe slikt som "Custom game" et eller annet sted. Denne antaglesen baserer jeg på mine erfaringer med tilsvarende mods til BF: Vietnam
osmoen Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg antar at det er en mulighet inne i selve BF2-spillet. Det finnes sikkert noe slikt som "Custom game" et eller annet sted. Denne antaglesen baserer jeg på mine erfaringer med tilsvarende mods til BF: Vietnam 6152045[/snapback] Korrekt. In-game velger du "Community" -> "Custom game(s)". Ellers kan du kopiere BF2-snarveien din, på slutten av start-linja skriver du +modPath mods/aintent
-sparks- Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 takk, takk, jeg husker custom games menyen fra Vietnam, men når jeg ikke fant den under options så trodde jeg at den ikke fantest
Steina Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 takk, takk, jeg husker custom games menyen fra Vietnam, men når jeg ikke fant den under options så trodde jeg at den ikke fantest 6155590[/snapback] såså.. Ikke gråt lille gutt. Det går så bra så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå