just-_-me Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 heisan driver med noe skoleoppgaver, med en del formler. er no dritt og skrive for hånd, så jeg tenkte skulle skrive det i word. hørte læren min si at det er en slags "formel editor" i word. men, seff, han glemte og si hvor. jeg klarer ikke og finne den! noen som vet hvor den ligger hen? (jeg har engelsk utgave, så ikke forklar med norske menyer... ) takk!
Torbjørn T. Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Meiner den skal liggje under Insert --> Object.
just-_-me Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 finner ikke noe formler-editor der... (hva er egentlig formler på engelsk? noe lignede kanskje? litt greit og vite, så jeg slepper og lete i blinde...)
Torbjørn T. Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Equation: http://office.microsoft.com/en-us/assistan...1902471033.aspx
just-_-me Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Skrevet 21. mai 2006 (endret) Takker! jeg fant det ut nå, må bare instalere den først... men da må jeg grave fram XP-cd'en fra et eller annet sted først... Endret 21. mai 2006 av just-_-me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå