Gå til innhold

Attunement for Naxxramas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig attudement, men får så være. Bare rett og rimelig å kreve reputation for å sette foten innenfor der. Kostbart dog. Rundt 200g for de som er honored.

Skrevet
Merkelig attudement, men får så være. Bare rett og rimelig å kreve reputation for å sette foten innenfor der. Kostbart dog. Rundt 200g for de som er honored.

6145165[/snapback]

Ja, honored var rimelig brutalt dyrt.

Regner med at guildbanken vår sponser folk med nexus, så for oss som er revered er det np rly.

Skrevet

Alle som har spilt aktivt en stund (på lvl60) burde vel ha tatt seg tid til å gjøre questene man får i strat/scholo etc. Kommer deg lett inn i revered om du gjør dem. (har alts i guildet som er revered, selv er jeg exalted)

Skrevet

Når den letteste bossen i Naxx tilsvarer Twin Emperors, så burde vel nivået på characters som er kvalifisert til å bevege seg inn i Naxx tilsi at de ikke skulle ha noen større problemer med å skaffe de greiene.

Men sånn rent prinsipiellt, så suger jo den attunement questen litt. Kunne gjerne ha vært mer oppfinnsomt.

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Utrolig lett å bli exhalted med AD.

Har du rundet 60 og har farmet litt i schol/strat, gjort questene der pluss plagueland er de aller fleste ikke så langt unna exhalted.

Var selv exhalted på silvermoon og frostwhisper men vil nok ta litt lengre til før en blir det igjen på veknilash :(

Skrevet

vis det er kun engang betaling er det jo greit, er da ikke så mye å er man lvl 60 tar det ikke lang tid å få tak i de pengene...

Skrevet
Når den letteste bossen i Naxx tilsvarer Twin Emperors, så burde vel nivået på characters som er kvalifisert til å bevege seg inn i Naxx tilsi at de ikke skulle ha noen større problemer med å skaffe de greiene.

Men sånn rent prinsipiellt, så suger jo den attunement questen litt. Kunne gjerne ha vært mer oppfinnsomt.

6145744[/snapback]

Det der er bs. Så vidt jeg vet er det fire "fløyer" i naxx, med ulik vanskelighetsgrad.

Thundgot sa på et intervju på TG at de fleste guilds ville ha muligheten til å klare flere encounters.

Skrevet

With Naxxramas the shift in difficulty from the very first encounter to the very last encounter is much narrower. But the easiest encounter in Naxxramas should be around Twin Emperors level."

Tatt fra Jeff Kaplan, lead game designer, sitt intervju. Så nei, tviler på at han lyger.

Skrevet
Dette er så kvalmt at det er til å spy av. Som noen har sagt tidligere på forumet, WoW utvikler seg i feil retning. WoW ender opp som endeløs farming i hytt og gevær. Idioti spør du meg.

6141969[/snapback]

WoW er, var og vil alltid vere endelaus farming. Trist men sant.

Skrevet

Om du først skal inn i Naxxramas, så klarer vel guilden din og fikse 9-10 teams med folk som kan farme strath baron og sanke insignias.

Om man tar 1 uke med Strath farming, så er man over exalted, er jeg overbevist om, en hvilken som helst endgame guild burde klare dette. Om du ikke har en slik guild, trenger du ikke attunement heller.

Når de legger ut quests, blir det for enkelt, og dere klager. Om de har reinspikka farming, slik som med AQ, så klager dere. Sier seg vel selv de ikke klarer og gjøre alle fornøyde i et spill med såpass mange spillere.

Skrevet

Ingen topp guilder vil har noe prob med det det. guilden min gir nexus crystal til de som trenger, ( har vel snart 300 i guild bank) arcane crystal er det bare å være tidlig ute nå..

Skrevet (endret)

jeg mekket iallefall de arcane crystalene jeg kan trenge =) 30min med mining så hadde jeg 2xarcane crystals

nexus blir vel litt verre, regner ikke med å få det av guildet men kanskje å da er det de med høy attendence som får det.. alså meg =)

Endret av djrabbit88
Skrevet
Om du først skal inn i Naxxramas, så klarer vel guilden din og fikse 9-10 teams med folk som kan farme strath baron og sanke insignias.

Om man tar 1 uke med Strath farming, så er man over exalted, er jeg overbevist om, en hvilken som helst endgame guild burde klare dette. Om du ikke har en slik guild, trenger du ikke attunement heller.

Når de legger ut quests, blir det for enkelt, og dere klager. Om de har reinspikka farming, slik som med AQ, så klager dere. Sier seg vel selv de ikke klarer og gjøre alle fornøyde i et spill med såpass mange spillere.

6152723[/snapback]

Ening, vanelige guilder kommer ikke til å dra rett i Naxxramas, guilden du er i bør ha tatt hele bwl en stund pluss aq.. ( mc er for lett) så før mann begyner og suttre om at det er så ille og farme rep der kom deg i en top guild

Skrevet

Tviler at man trenger å ha vært i AQ40 for å starte med naxx... vil nok si BWL->Naxx.. AQ40 er på en måte et mellom instance...

Skrevet
Tviler at man trenger å ha vært i AQ40 for å starte med naxx... vil nok si BWL->Naxx.. AQ40 er på en måte et mellom instance...

6153067[/snapback]

har lest flere steder at Naxx skal være 1hak vanskligere enn aq..

Skrevet

ja men det sier jo ikke at man må i AQ40... er ikke sånn at man trenger AQ40 gear for å klare naxxramas..

er som MC er hardere en ZG, men man må ikke gå i ZG for å gå til MC... men man kan for å gjøre det lettere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...