Commanders Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 Jeg har kjøpt ATI Radeon 8500 og er veldig fornøyd med det. Fikk 8870 poeng i 3dmark2001! Hvordan kan jeg stille på Trueform? Hvis man trykker på instillinger og avansert kommer det opp mye man kan stille på, kan jeg stille på Trueform her? Det er ikke der ennå men kanskje med nye drivere? Jeg har noen spill som støtter dette, men jeg skal bare slå på og av. Kan jeg stille på noe? Commanders (AMD XP1700+, soltek hoved. ATI Radeon 8500, 512mb ddr ram. 60 gb hd. W2k)
redsnapper Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 Hehe ja kanskje med nye drivere, vi får se!
N*E*R*D Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 HVOR KJØPTE DU DET!!!!!!!!!!! MÅ HA MÅ HA DU MÅ SI DET PS.DRIVERNE LIGGER SIKKERT PÅ HJEMMESIDENE TIL ATI ER DET ET ORGINALT ATI ELLER CLUB3D ATI jeg vvetv at capslock skriving betyr skriking
Robin B Skrevet 8. desember 2001 Skrevet 8. desember 2001 Truform er støttet i harware og ikke noe som skal stilles inn.Det er spille utviklerne som må støtte det. Og det er sagt at det vil komme en del patcher til gammle spill for og støtte dette. Av nye spill støtter Wolfenstein dette et spill som er utrolig bra visuelt og spille messig.
Commanders Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Skrevet 10. desember 2001 Hmmm, det var det jeg trodde. Men jeg ser ikke så mye forskjell på det. Vel, jeg har kontakter til å få sånnt...
T.F.T Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Truform er støttet i harware og ikke noe som skal stilles inn.Det er spille utviklerne som må støtte det.Og det er sagt at det vil komme en del patcher til gammle spill for og støtte dette. Av nye spill støtter Wolfenstein dette et spill som er utrolig bra visuelt og spille messig. støtter cs det også?
Troggen Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 må ikke glemme at både Serious Sam , og Serious Sam the second encounter støtter Trueform
Blod Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Fikk du 8870 i 3dmark2001 med det gamle kortet? Han fikk det i 2001 ja...
Black Star Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 HVOR KJØPTE DU DET!!!!!!!!!!!MÅ HA MÅ HA DU MÅ SI DET PS.DRIVERNE LIGGER SIKKERT PÅ HJEMMESIDENE TIL ATI ER DET ET ORGINALT ATI ELLER CLUB3D ATI jeg vvetv at capslock skriving betyr skriking Så hvorfor i all verden bruker du caps da? Én gang til og du får advarsel.
Cowboystrekk Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 på opengl-innstillinger i ati-kontrollpanel går det an å sette trueform på off eller aplication serious sam og noen av spillene basert på ulike quake-motorer bruker trueform som gir noe bedre bildekvalitet såvidt meg kjent...
OlaML Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Sjekk datoene folkens. Tror nok Commanders har oppgradert et par ganger siden han postet dette og N*E*R*D har lært seg caps lock lekser... Hvis de ikke er døde av alderdom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå