Gå til innhold

TES: Kriger eller Trollmann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har netopp kjøpt meg HDTV og xbox360. nå venter jeg på spillet Oblivion i posten. Jeg er helt i hundre og klarer snart ikke vente lengre! (you know how it is) :)

Jeg har lest litt rundt på nettet, og etter mine erfaringer virker det som at Dark Elf kan vere en slags kombinasjon av Warrior og Wizzard, stemmer dette?

Jeg er ute etter akkurat en sånn kombinasjon. Vil kunne ha muligheten til å bruke litt sverd og sånt samtidig som jeg kan kaste magi.

Om det er noen som kan hjelpe meg litt på veg, gi meg et hot tips eller to? Hadde vert kjempeflott!

Husk at jeg skriver denne posten uten å ha så mye som spilt verken oblivion, eller noen tidligere spill i elder scrolls serien. Så om alt dette virker utrolig n00b så beklager jeg for det! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg anbefaler dark-elf på det sterkeste. kjedelig mellom lvl 5 til 15 da blir det mer morsomt med bedre våpen og sånn.

EDIT. glømte punktum 2 steder, nå er det mer forståelig

Endret av Campin carl
Skrevet (endret)

warrior er standard på mine character`s fordi da kan jeg ha med mer loot og jeg får alltid multiplier på strength hver gang jeg leveler

Endret av Campin carl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...