Josso Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har netopp kjøpt meg HDTV og xbox360. nå venter jeg på spillet Oblivion i posten. Jeg er helt i hundre og klarer snart ikke vente lengre! (you know how it is) Jeg har lest litt rundt på nettet, og etter mine erfaringer virker det som at Dark Elf kan vere en slags kombinasjon av Warrior og Wizzard, stemmer dette? Jeg er ute etter akkurat en sånn kombinasjon. Vil kunne ha muligheten til å bruke litt sverd og sånt samtidig som jeg kan kaste magi. Om det er noen som kan hjelpe meg litt på veg, gi meg et hot tips eller to? Hadde vert kjempeflott! Husk at jeg skriver denne posten uten å ha så mye som spilt verken oblivion, eller noen tidligere spill i elder scrolls serien. Så om alt dette virker utrolig n00b så beklager jeg for det!
Mompen Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Velkommen til forumet Dark Elf.. Spiller som det selv og kan fint brukes som en kombinasjon av trollmann\kriger.
Josso Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Takk:) Ok, takk for det! Det blir nok Dark Elf jeg går for, det ser tøft ut også!
Skurupu Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Dark Elf får bonuser i både Blade og Destruction, så de er et godt valg, ja.
Campin Carl Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) jeg anbefaler dark-elf på det sterkeste. kjedelig mellom lvl 5 til 15 da blir det mer morsomt med bedre våpen og sånn. EDIT. glømte punktum 2 steder, nå er det mer forståelig Endret 20. mai 2006 av Campin carl
Josso Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Ok, det høres flott ut! Men hvilken class og stjernetegn(?) syns dere at jeg bør velge da?
Campin Carl Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 (endret) warrior er standard på mine character`s fordi da kan jeg ha med mer loot og jeg får alltid multiplier på strength hver gang jeg leveler Endret 20. mai 2006 av Campin carl
Josso Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Ok da skal jeg ta en titt på warrior classen
Campin Carl Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 på class bør bør du lage custom jeg mente stjernetegn når jeg sa warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå