Gå til innhold

Dødsstraff uansett forbrytelse


Anbefalte innlegg

Si meg; har du fusket med skatten, eller tyvlånt et birkebeienerbrød, har du kastet buss i naturen baby? Gjør deg klar til å dø! dø baby!

 

For å få bukt med all ugang, og kriminalitet, må det slåes hardt ned på selv det aller minste pek. Ja, tenk deg for en prevantiv effekt hvis alle som bryter loven får dødsstraff uansett!

 

Dette er en nulltolleranses tid, all makt til onkel politi, onkel politi! yeahahahaaa, onkel politi yeah. Si meg har du undratt deg dugnad, eller meldt deg på idol, har du gått til krig mot Hunduras frøken, gå like inn i den elektiske stol, den elektriske stol.

 

For å få bukt med all ugang, og kriminalitet, må en søppelskattelering, vies høy prioritet. Ja tenk deg for en prevantiv effekt, hvis alle som bryter loven får dødsstraff uansett.

 

Forenklet forelegg er foreldret justis, all makt til uncle police, get down on your knees!

Uh, yeah, Norges kriminalpolitikk er håpløst passe, <håpøst passe> selv om høyeste rettsjustis blir arius, må innse det.

Alle slemme forbrytere starter i det små, det er derfor vi må fjerne fremtidens ugress nå, mens det enda er råd.

 

Ja, tenk deg for en prevantiv effekt, hvis alle som bryter loven får dødsstraff uansett. Fram med gapestokk og geliotin, la dem koke i sin egen urin!

hahaha he eh ehheee eh

 

 

Black Debbath - Den Femte Statsmakt! :thumbup:

 

 

:!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg støtter forslaget så lenge vi regner å lage utrolig dårlige tekster som en forbrytelse, og henretter Black Debbath.

6139167[/snapback]

Å nå gleder jeg meg til å høre hva DU syns er bra tekst!

 

Alejandro Fuentes eller Gaute Ormåsen kanskje?

 

Dette her min venn, DETTE er dårlig tekst:

 

Kjærlighet er mer enn forelskelse

 

Det var så mye rart som frista

Når du merka at det brista

Og du bynte å gå lei

Vi hølt sammen hele tia

Og det var så lenge sia

Det var spennende og nytt

 

Da du var så betatt ta meg

Da je enda var spennende for deg

 

[Chorus]

At je elsker deg vet du at je gjør

Dæ forandrer jo ingenting fra før

Dæ er en grunn tel dæ

Kjærlighet er mer enn forelskelse

 

En forelskelse gir ingen garanti

Kun et håp om et liv førr evig tid

Livet har vist meg det

Kjærlighet er mer enn forelskelse

 

Sjølstendighet var dæ du trengte

Frihet tel å kunne lengte

Ætter en å dele livet mæ

Det var så grønt på andre sia

Vi hølt sammen hele tia

Men du bynte å gå lei

 

bla bla bla bla

Lenke til kommentar
Jeg støtter forslaget så lenge vi regner å lage utrolig dårlige tekster som en forbrytelse, og henretter Black Debbath.

6139167[/snapback]

Å nå gleder jeg meg til å høre hva DU syns er bra tekst!

 

Alejandro Fuentes eller Gaute Ormåsen kanskje?

 

6139222[/snapback]

Tja, det er en del jeg synes er bra tekst. Ingen av de du har nevnt så langt har noen særlig gode tekster, nei.

Lenke til kommentar

På noen forum kan man bare ha to smiley's, :):):). Å nei, :dontgetit:, jeg blir henrettet for å ha èn eneste smiley mer enn lovlih, :(. Svarte, 4 :(. Nei, fem :realmad:!!!

 

:evil:

 

Den 6, yeye.

 

Men det du mener er at hvis du f.eks kjører 0.0000000000000000001 km(t fortere enn ordiner hastighet (60.0000000001 km/t) så skal man bli henrettet, og når noen stjeler et brød for å kunne overleve så er det "Game Over" for dem.

 

Men du la det jo i humor, så du tullet nok bare, eller så ville ikke jeg stemt på deg hvis det var deg og bush, :) (faen, den 7, :().

Lenke til kommentar
På noen forum kan man bare ha to smiley's, :):):). Å nei, :dontgetit:, jeg blir henrettet for å ha èn eneste smiley mer enn lovlih, :(. Svarte, 4 :(. Nei, fem  :realmad:!

 

:evil:

 

Den 6, yeye.

 

Men det du mener er at hvis du f.eks kjører 0.0000000000000000001 km(t fortere enn ordiner hastighet (60.0000000001 km/t) så skal man bli henrettet, og når noen stjeler et brød for å kunne overleve så er det "Game Over" for dem.

 

Men du la det jo i humor, så du tullet nok bare, eller så ville ikke jeg stemt på deg hvis det var deg og bush, :) (faen, den 7, :().

6145879[/snapback]

Hæææ?

Lenke til kommentar
På noen forum kan man bare ha to smiley's, :):):). Å nei, :dontgetit:, jeg blir henrettet for å ha èn eneste smiley mer enn lovlih, :(. Svarte, 4 :(. Nei, fem  :realmad:!

 

:evil:

 

Den 6, yeye.

 

Men det du mener er at hvis du f.eks kjører 0.0000000000000000001 km(t fortere enn ordiner hastighet (60.0000000001 km/t) så skal man bli henrettet, og når noen stjeler et brød for å kunne overleve så er det "Game Over" for dem.

 

Men du la det jo i humor, så du tullet nok bare, eller så ville ikke jeg stemt på deg hvis det var deg og bush, :) (faen, den 7, :().

6145879[/snapback]

Jeg ser ti smileyer i innlegget ditt..

Lenke til kommentar
På noen forum kan man bare ha to smiley's, :):). Å nei, :dontgetit:, jeg blir henrettet for å ha èn eneste smiley mer enn lovlih, :(. Svarte, 4 :(. Nei, fem  :realmad:!

 

:evil:

 

Den 6, yeye.

 

Men det du mener er at hvis du f.eks kjører 0.0000000000000000001 km(t fortere enn ordiner hastighet (60.0000000001 km/t) så skal man bli henrettet, og når noen stjeler et brød for å kunne overleve så er det "Game Over" for dem.

 

Men du la det jo i humor, så du tullet nok bare, eller så ville ikke jeg stemt på deg hvis det var deg og bush, :) (faen, den 7, :().

6145879[/snapback]

Jeg ser ti smileyer i innlegget ditt..

6150296[/snapback]

 

:whistle:, men jeg håper du skjønner poenget mitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...