Gå til innhold

Hvordan fjerne nick totalt, samt følge missiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg/vi lager film for tiden og vi har noen scener klare. Men i en film så ser det jo teit ut med nick overalt, så jeg lurer på: Hvordan fjerner jeg alle nickene ingame? renderer.drawhud 0 fjerner det meste, men ikke nickene over hodet på spillerene.

Hvordan fjernet jeg "over hodet" nickene?

En greie til: Jeg har sett filmer der kameraet følger etter TVG og missiler akkurat som om missilene skulle vært en person i spillet. (Tredjepersons kameravinkel som følger missilen automatisk) Hvordan gjør jeg dette? Jeg skulle gjerne fulgt etter en stingermissil i en scene. Ikke spam med "freecam!", jeg vet at det er mulig å gjøre det på en annen måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I GameLogicInit.con endrer/legger du til en renderer.drawNameTags 0 for å kvitte deg med navnene, denne ligger i /battlefield 2/Mods/bf2.

Når det gjelder å følge TVG har jeg ingen tips for øyeblikket.

Skrevet

Du følger TVG-missilen ved å bare ha cam-et på personen som sitter i gunner-sete. Hvis han er alene i chopper er det bare å ha kameraet på den personen, om det er to må du sykle fram til han som sitter i gunnersete. Da følger den automatisk TVG-missil.

Skrevet
Du følger TVG-missilen ved å bare ha cam-et på personen som sitter i gunner-sete. Hvis han er alene i chopper er det bare å ha kameraet på den personen, om det er to må du sykle fram til han som sitter i gunnersete. Da følger den automatisk TVG-missil.

6138336[/snapback]

Dette gjelder vel bare som spectator ingame, og ikke ved bruk av battlerecorder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...