Gå til innhold

TES: Oblivion - Delvis ødelagt av Bugs?


Anbefalte innlegg

Bestemte meg for å droppe mainquesten for en stund. Det skulle jeg nok ikke gjort fordi når jeg begynte på den igjen merket jeg at jeg hadde solgt en viktig bok som het noe som Commentaries 3, solgte den trolig fordi den ikke var merket med Questitem. Nå trenger jeg boka for å komme videre, men kan ikke finne den eller kjøpe den tilbake. Commentaries 4 har jeg (fordi den ikke kan selges).

 

Vet noen om det finnes andre steder jeg kan finne boka? Skulle gjerne ha hatt et par forskjellige forslag fordi jeg fant en (før jeg sjønte verdien) i kloakkannlegget i rommet til de der mythick dawn folka som jeg drepte.

 

Jeg håper indrelig ikke at dette er nok en glipp når det gjelder Bugs fra Bethesta. Begynte på ny en annen gang fordi to bug'er hadde sperret to forskjellige quester fra guilder! :cry: Det skulle ikke ha vært mulig!

 

Alle disse feilene har ødelagt veldig mye spillglede! :thumbdown:

 

Er jeg den eneste eller er det andre som deler samme sjebne? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner medlemmer av Mythic Dawn i de fleste byene. F.eks. Eugal Belette i Chorrol, og de pleier å ha den boka du leter etter. Selv har jeg funnet 4 utgaver av Commentaries 3.  :) 

 

6138641[/snapback]

 

Takk for hjelpen :D .

 

Hvis det er noen andre som har funnet noe som ikke stemmer er det bare å komme med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...