Gå til innhold

Databutikker i Bergen!


Anbefalte innlegg

Hei, eg lurte på om noen kunne nevne noen databutikker som holder til i Bergen som (NB!) selger kabinetter. Vet bare om Datakjeden atm, men jeg trenger et kabinett til i morgen, siden jeg ikke gidd å vente lengre. Fint med link også. Men det må være sånn at det går an å hente rett hos, ikke at det bare er webshop, der man får alt i posten.

 

 

:)

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, eg lurte på om noen kunne nevne noen databutikker som holder til i Bergen som (NB!) selger kabinetter. Vet bare om Datakjeden atm, men jeg trenger et kabinett til i morgen, siden jeg ikke gidd å vente lengre. Fint med link også. Men det må være sånn at det går an å hente rett hos, ikke at det bare er webshop, der man får alt i posten.

 

 

:)

6134686[/snapback]

de har flexidata litt bortenfor datakjeden!!

Lenke til kommentar
Flexidata har stengt på laurdagar (står på framsida), dessuten har dei nesten ingenting på lager, dealen der er at folk bestiller og hentar det etter eit par dagar...

6134903[/snapback]

 

 

Der stod det ja... :blush:

 

Noen andre butikker? Ganske viktig å vite egentlig.

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar

Takk, fant ikke akkurat det kabinettet jeg ville ha der(Thermaltake Sopranp), men får vel heller ta en Tsunami i stedet. Takk for hjelpen :)

 

Men man får skruer til strømforsyningen og spacers til hovedkortet når man kjøper et kabinett, sant?

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar
Takk, fant ikke akkurat det kabinettet jeg ville ha der(Thermaltake Sopranp), men får vel heller ta en Tsunami i stedet. Takk for hjelpen :)

 

Men man får skruer til strømforsyningen og spacers til hovedkortet når man kjøper et kabinett, sant?

6138313[/snapback]

 

Det er det som er vanlig. Følger som regel med langt flere skruer enn man trenger.

 

Edit: Påtide å komme seg ned på DataOppdrag å hente litt ram :)

Endret av mar
Lenke til kommentar

Fann denne her i dag: paron.no. Dei held til i Nygårdsgaten 112, det er på høgskulen. Har ikkje vore der sjølv, men ut frå det som står på nettsidene ser det ut for at det er same opplegget som Flexidata, bestill og så hent nokre dagar seinare. Greie prisar og såg det ut som.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...