.com Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 tömmermenn er vel noe av det råeste innen norsk musikk, i tillegg til ásmegin og einherjer
tradhtare Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Kommer kanskje tilbake med flere forslag. Mye bra foreslått her, men nå nøyer jeg meg med å si meg enig med den som skrev A.F.I
.com Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 AFI kommer jo også med nytt album snart, AFI er jo noe av det beste jeg har hørt i det siste!
miCro Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg er litt på reggae/dance hall/dub/hip-hop-kjøret om dagen. Noen band jeg har hørt en del på i det siste er: - Gentleman Det meste av denne karen er knall, men for å få et inntrykk av musikken sjekk ut låtene Superior, Dem Gone og Jah Ina Yuh Life. - Culcha Candela Morsom blanding av det meste egentlig, sjekk ut låtene Next Generation, Fuego og Una Cosa. - Seed Ganske nytt for meg fortsatt, men låta "Aufstehn Ft. Cee-Lo Green" var knall.
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tömmermenn 6166864[/snapback] hvordan kunne jeg gløme det
TaEnBolle Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Dra frem gamle schlægers fra: Deep Purple, ACDC, TNT, Stage Dolls, Eagles, Scorpions, Mr. Mister, Queen, The Boomtown Rats, Pink Floyd, Level 42, Foreigner, LAVA, Steppenwolf, CCR, Supertramp...... osv 6134250[/snapback] Kunne ikke smelt opp en bedre liste selv...! TippTopp! men må føre på: Kiss, alice cooper, The Sweet, Uriah Heep, Helloween, Danko Jones(ANBEFALES LIVE!), 10CC, Bon Jovi, Twisted Sisters, Manowar, Judas Priest, ZZ-Top, Saxon, gary Moore osv osv... kunne tatt en evighet og skrevet opp alle bandene/artistene som er vært og ta en titt på Må vel også ha med Gaute Ormåsen! "Protein, kreatin, vitamin, selatin"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå