Gå til innhold

TES: Hjelp, Bravil Mages Guild Recommendation


Gjest Slettet-Pqy3rC

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Får liksom ikke dette Questet til å starte.

 

Hver gang jeg prater med hu derre Mages Guild sjefsberta spør'a meg om jeg vil sette igang med recommendation questet, jeg svarer ja og hu sier at jeg skal prate med en fyr.

Men ikke noe Quest legges inn i Quest mappa, og han fyren har ikke noe si når jeg prater med han... :hmm:

 

Hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Fikk du det til?

Jeg trøbla nemlig litt med samme questet jeg også, men så fant jeg ut at hu dama hadde mer å si, jeg måtte bare scrolle nedover for å finne flere av emnene hun hadde å snakke om.

6137208[/snapback]

 

Ja, brukte en halvtime før jeg skjønte det med scroll'en, litt vanskelig med sånne ting som dukker opp så sjelden...

Lenke til kommentar

jeg har problemer med questen leyawiin recommendation.

 

Jeg skal levere en amulet til dagail, jeg har vært å hentet amuleten så det er ikke no problem. Problemet er at når jeg skal snakke med dagail så kommer det ikke opp noe i listen om "the seer`s stone" så jeg får ikke levert amuleten. Hva skal jeg gjøre?

Endret av kimen
Lenke til kommentar
jeg har problemer med questen leyawiin recommendation.

 

Jeg skal levere en amulet til dagail, jeg har vært å hentet amuleten så det er ikke no problem. Problemet er at når jeg skal snakke med dagail så kommer det ikke opp noe i listen om "the seer`s stone" så jeg får ikke levert amuleten. Hva skal jeg gjøre?

6147339[/snapback]

 

Du skal ha på deg amuletten og legge deg ned og sove mener jeg det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...