Gå til innhold

BF2 hakker plutselig etter SF install


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har spillt Battlefield2 en god stund nå, og spillet har fungert problem fritt.

Kjører spillet i 1280x1024 alt på medium, siden jeg har 1gb ram. Se sig for hw opsett.

 

Kjøpte Special Forces nå i helgen som var gjennom EA downloader, etter at jeg la inn SF så fungerer bf2 ganske dårlig.

Spillet hakker konstant, noen ganger så henger det seg helt og jeg detter ut av serveren. Henger seg når jeg skal inn på servere, må vente en stund før jeg får spillt.

Mitt mens jeg spiller,så stopper det opp o.s.v

 

De fleste vil sikkert si at det er p.g.a at jeg har 1gb ram,men spillet funket helt upåklagelig får SF installen.

Og SF hakker så mye at jeg ikke får spillt det, selv i 1024x768

 

Noen som har opplevd samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du disse problemene bare når du spiller på SF-kart eller blir det slik på de normale BF2-kartene også? Enkelte SF-kart krever litt mer av maskinen enn de vanlige BF2-kartene. Patchet du til siste versjon (v 1.22) en gang til etter at du installerte SF? Det må du nemlig!

Det enkleste er antagelig å reinstallere alt (både BF2 og SF), for deretter å patche til siste versjon.

Lenke til kommentar

Får disse problemene hele tiden nå, super irriterende. Fint å fly o.s.v når spillet stopper opp i et par sekunder plutselig.

Maskinen burde takle spillet mer en bra nok, kjører det på 1280x1024 medium. Vet og at SF endret på alle instillingene,men jeg endret det tilbakte.

 

Stemmer at SF legger inn en tidligere patch, avinstallerte absoulut alt som har noe med bf2 å gjøre, la inn alt på nytt. BF2->SF->patch v1.22-> Euroforces

Vurderer å avinstallere SF igjen, se om det hjelper.

 

Stort sett alle maps i BF2 hakker nå :/ omtrent uspillbart.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev over,så har jeg akkuratt foretatt en reinstall. Alt dette hendte etter SF install. Virker som pc'en rett og slett går tom for ram hele tiden og begynner å cache fra hardisken. Rart egentlig ,kan aldri tenke meg at alle som spiller bf2 har 2gb ram,så jeg burde ikke ha dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...