Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Min bærbare pc vil ikke lese half life 2


Anbefalte innlegg

Hei, den bærbare pcen min som leser dvdfilmer, leser ikke half- life 2. Jeg vet at half- life har dvd rom, men det har pcen min også... Den klarer ikke å lese boiling point heller, som det er dvd rom på og. Min Pc: 512 ram, pentium m prossesor, ati radeon 9600 128 mb, 80 gb. Kan lese vanlige dvdfilmer. Hva er det som gjør at den ikke leser dvd rom spill?

Noen som har det samme problemet? Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du brukt key'en på en Steam account allerede, så vil den ikke virke hvis du logger inn på en annen Steam account enn den som allerede er installert på. Valve kjører sikkerhet ved at CS key og alle andre keys ligger i sikkerhetssystemetet deres. Dvs. at neste gang du installerer CS via Steam og ikke CS slipper du registrere key siden den allerede ligger i deres system :thumbup:

Lenke til kommentar
har du brukt key'en på en Steam account allerede, så vil den ikke virke hvis du logger inn på en annen Steam account enn den som allerede er installert på. Valve kjører sikkerhet ved at CS key og alle andre keys ligger i sikkerhetssystemetet deres. Dvs. at neste gang du installerer CS via Steam og ikke CS slipper du registrere key siden den allerede ligger i deres system :thumbup:

6153044[/snapback]

 

 

Men jeg hadde ikke registrert spillets cd- key på steam, når jeg hadde installert det skulle jeg registrere det og CD- Keyen virket ikke. :(

Endret av Sindre1001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...