Goscinny Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hei! På økonomiprøver lager jeg hele prøven i en fil, som igjen inneholder mange regneark. Jeg lager overtekst med navn, klokkeslett og dato, og arknavn. Når jeg skal skrive ut, har jeg til nå gått inn på hvert enkelt ark og endret overtekst. Dette er tungvindt, og jeg er sikker på at det finnes en funksjon som gjør at alle arkene får samme overtekst. (Bruker "kodene", så helt like blir jo ikke overtekstene). Hvis det finnes en slik funksjon, hvor ligger den? Goscinny
Goscinny Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Kommer det til å gjelde for alle "fanene"?
kjeklulf Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Det ville tatt deg kortere tid å sjekke det enn å skrive spørsmålet...
Goscinny Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 (endret) Det ville tatt deg kortere tid å sjekke det enn å skrive spørsmålet... 6128357[/snapback] Nei, men hvis vi adderer begges tid har du nok kanskje rett. Takk for hjelpen, iallfall, Kjeklulf. Goscinny Endret 18. mai 2006 av Goscinny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå