Arne Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Hei og hopp... Eller hopp og hei! Veit de om ein database der eg kan skrive inn namnet, og enkelt legge til infoen til mp3-filene mine? Hugsa ikkje heilt, var det id3 det heit?
p@ge Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 kanskje denne: http://www.id3renamer.com/renamer-main-en.html eller http://tellini.info/software/mp3cat/ lykke til
Arne Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 Det fikk eg ikkje til å virke. Databasene fekk eg ikkje til å legge infoen til mp3'en. Det kan godt vere ei Internett-side der eg kan laste ned id3-filar
Arne Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Er det ingen som veit? Beklagar bump, men eg skulle gjerne ha svar på dette. Hovudpoenget er ein fyldeg database, men det skal og vere lett å legge til ID3-filane. Og ein ting, det må vere gratis
dravisher Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Har ikke prøvd dette selv, men fant det for en stund siden i tilfelle jeg trengte musikkinfo selv om jeg var offline: Programmet: JeFCo Databasen: freedb.org Håper du får til
Bakkem Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Skjønner ikke helt hva du mener, men hvis du bruker WinAmp kan du høyreklikke på en sang, trykke på View File Info og så lage ID3-tag hvor du kan ta inn informasjon om sangen :-)
xanonymx Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Skjønner ikke helt hva du mener, men hvis du bruker WinAmp kan du høyreklikke på en sang, trykke på View File Info og så lage ID3-tag hvor du kan ta inn informasjon om sangen :-) 6154587[/snapback] Eller trykke Alt+3 etter du har markert en sang Mange skrøyter av Media Monkey (eller hva det nå hetter), jeg vet ikke om det har denne funksjonen, men du kan jo teste. Skal vist være gratis. Det er en stor trå om det her på programvare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå