Breiker Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 ( hvis denne er postet feil vennligst si i fra eller flytt den. vennligst ikke slett denne tråden takk ) Jeg har noen spørsmål. Den stasjonære pcn jeg har på soverommet ( Windows XP pro ) er koblet til anlegget i stua. Kun lyd og ikke bilde. jeg lurte på hvordan jeg kunne kontrollere musikken fra min bærbare maskin ( windows XP Home ) i stua. Hvis jeg bruker remote desktop mot den stasjonære vil jeg ikke ha mulighet til å spille av lyd via den stasjonæres lydkort. Jeg vil ha mulighet til å velge sanger osv på den stasjonære fra den bærbare. Skal forresten bruke itunes på den stasjonære grunnet at jeg har hele cd samlinga som aac der. Noen som har noen forslag? På forhånd takk Mvh Marius.
Breiker Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 funker nuh! please steng eller slett eller hva som helst!
Rikky Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Skriv gjerne hva du gjorde for å løse problemet, så kan det kanskje hjelpe andre senere.
Breiker Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Skrevet 18. mai 2006 ok. hehe I RDC ( Remote Desktop Clienten ) på å advanced --> Lokale ressurser --> Lyd på ekstern datamaskin --> Spill av på ekstern datamaskin verre var det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå