Gå til innhold

Tundra 1032X -Et godt kjøp?- 9.000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maskinen er helt ok, men vil likvell si at jeg hadde gåt for noe annet om jeg hadde valgt påny.

 

Somjeg var inne på tidligre i tråden så er tastaturet ikke det beste (blir dog vant til det etter vært). Og synes den blir litt for varm. Det trådløse nettverkskorte er heler ikke det jeg er mest glad i! Funker helt fint, men er trøblete å få innstalert drivere på..

 

Gir den 7 av 10 til nå. (har hatt den i aktiv bruk nå i 4-5 månder).Ikke et dårlig kjøp på langt nær, men tror man finner et hakk og 2 bedre til samme pris nå..

Endret av Blacki
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har gått til innkjøpt av PCen selv. Men jeg er ganske så missfornøyd med tastaturet. Finnes det muligheter for å få anskaffet seg et nytt tastatur? Og er det en stor jobb å skifte tastatur?

7213033[/snapback]

 

 

enig, tastaturet er ikke det beste med denne maskinen...

 

Å skifte er vel muligt om du finner et som passer. Men bør vel ha rimlig bra peiling på hva du gjør når du skifter..

Lenke til kommentar

har hatt denne pcn sidden sommerferien og fikk et problem med at skjermen sviktet nylig. Det er slik at jeg kan se bildet på skjermen såvidt, men det er svært mørkt!

 

Skjermen flasher i de riktige fargene ved oppstart, men når jeg kommer til skrivebordet blir alt grått igjen. Kan det være en dårlig kontakt et sted?

 

Ellers er jeg veldig fornød med kjøpet, har dratt alt av spill jeg har prøvd på ok grafikk. :)

Endret av Chriskart14
Lenke til kommentar
Har gått til innkjøpt av PCen selv. Men jeg er ganske så missfornøyd med tastaturet. Finnes det muligheter for å få anskaffet seg et nytt tastatur? Og er det en stor jobb å skifte tastatur?

7213033[/snapback]

 

 

enig, tastaturet er ikke det beste med denne maskinen...

 

Å skifte er vel muligt om du finner et som passer. Men bør vel ha rimlig bra peiling på hva du gjør når du skifter..

7214492[/snapback]

 

Det må vel finnes bedrifter som kan assistere meg med akkurat dette?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Heisan. Er det noen som kan bekrefte at denne rammen passer til Tundra 1032X? Etter hva jeg kan forstå så er vel denne den samme som MSI 645? Link .

8586130[/snapback]

 

tror det stemmer. Ring PSdata og dem vet :)

 

 

---

 

Ellers så kan jeg vel ta med at maskinen sviver bra enda 1 år etter. Litt varme problem , og keybord suger big time! :blush:

Lenke til kommentar

"Ellers så kan jeg vel ta med at maskinen sviver bra enda 1 år etter. Litt varme problem , og keybord suger big time!"

 

Mener du med det at bokstavene "henger" eller rett og slett ikke kommer med i det hele tatt? Opplever dette selv. Meget irriterende å sitte å skrive, for så å se opp og registrere at tastaturet ikke har registrert en god del av det man nøysomlig har knotet ned. Til å begynne med var det mer at man måtte være nøyaktig med trykket på tastene, nå virker det som om dette har utviklet seg til et større problem enn nøyaktighet. Er dette erfaringer du også har?

Lenke til kommentar
"Ellers så kan jeg vel ta med at maskinen sviver bra enda 1 år etter. Litt varme problem , og keybord suger big time!"

 

Mener du med det at bokstavene "henger" eller rett og slett ikke kommer med i det hele tatt? Opplever dette selv. Meget irriterende å sitte å skrive, for så å se opp og registrere at tastaturet ikke har registrert en god del av det man nøysomlig har knotet ned. Til å begynne med var det mer at man måtte være nøyaktig med trykket på tastene, nå virker det som om dette har utviklet seg til et større problem enn nøyaktighet. Er dette erfaringer du også har?

8592512[/snapback]

 

Jepp! Trege. Noen ganger er dem litt låste, og når jeg trykker litt hardere så kommer det omtrent et lite klikk og den er fin igjen...

 

Kvaliteten på tastatur skal jeg nok ikke påskryte denne lapp'en!

 

Er plagsomt nok med mine egne skrive leifer, trenger liksom ikke noe mer hjelp her... :/

Lenke til kommentar
Lol! Kanskje han har kjøpt en bærbar allerede siden det er nesten et år siden han spurte? Beklager kunne ikke la være. ;-)

8599578[/snapback]

 

:!:

 

ja for de veldig oppmerksome så kjøpte jeg jo den tundra saken! ;)

 

Blir noe annet neste gang... (er fornøyd, men tastatur og varme problemer trekker en del ned).

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
  • 1 år senere...

jau-jau!

 

Gammel tråd, men pyttsann!

 

Tenkte bare jeg ville nevne at min Tundra nå har tatt kveld (fikk seg sikkert en kortsluttning da jeg koblet feil på en 12v bil støm sak!)

 

Men om noen har en lik, gjerne med defekt skjerm, keybord, strippet for disk, ram etc. så er jeg inntresert å betale for den... I grunn kun selve innmat med Hk etc. jeg trenger.

 

Vist ikke så kan jeg sikkert selge den eller deler/skjerm om noen trenger det...

 

 

I disse miljøtider så kan det være greit å å "parre" 2 defekte til 1 brukense laptop.. (i tilfelle jeg får fixet den så vil jeg donere den til barneskolen her, blir ikke brukt lenger uannsett!).

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...