snkupo Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 (endret) Hei. Jeg har et modem, en router og en ADSL-forbindelse. Hastighetstester på nettet måler at jeg har 3mbits line, noe som stemmer. Problemet er at den siste uka, så har torrents og Direct Connect oppført seg utrolig treigt. Selv om jeg laster torrenter som har flere seeders enn leechers, kommer jeg aldri over 20 kb+s lengre, før pleide jeg å laste på 100kb\s +. Har prøvd flere klienter, og prøvt å forwarde forskjellige porter i routeren. Det merkelige er at jeg laster opp like raskt som før på alle torrents. Hva kan være galt her mon tro? Endret 17. mai 2006 av snkupo
efikkan Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hei! Har du noen begrensning av opplastingshastigheten? God 17. mai! Hilsen, efikkan.
snkupo Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 (endret) Hei! Har du noen begrensning av opplastingshastigheten? God 17. mai! Hilsen, efikkan. 6122370[/snapback] Ja, det har jeg (i torrent-klienten). Selv om jeg setter noe ala 15 kb/s så er det like treigt å laste opp. Endret 17. mai 2006 av snkupo
Pingla Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Hvilken internet-leverandør har du? Enkelte kan begrense tilkoblinger via standardportene som P2P-programmene vanligvis bruker. Prøv å øke antall connections til f.eks 150 hvis det finnes en innstilling for dette. Evnt. så kan kanskje min post her også løse noe av problemet du beskriver?
snkupo Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 (endret) Hvilken internet-leverandør har du? Enkelte kan begrense tilkoblinger via standardportene som P2P-programmene vanligvis bruker. Prøv å øke antall connections til f.eks 150 hvis det finnes en innstilling for dette. Evnt. så kan kanskje min post her også løse noe av problemet du beskriver? 6122564[/snapback] Øke antall connections i torrent-klient eller i router? ISP er et lokalt selskap. Endret 17. mai 2006 av snkupo
Pingla Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Øke antall connections i torrent-klient eller i router?Tenkte på i torrent-klienten. Er det noen innstilling for dette i routeren da?
snkupo Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Skrevet 17. mai 2006 Øke antall connections i torrent-klient eller i router?Tenkte på i torrent-klienten. Er det noen innstilling for dette i routeren da? 6122711[/snapback] Er visst ikke det . Hjelper ikke å øe antall connections.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå