ticsyboy Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 hei! noen som vet hvordan man lager brukere med passord på apache. og hvordan man uploder filer til brukerne? prøvde og lage bruker men det eneste jeg klarte var og få slik at ingen kan se brukerens filer uten passord:::: og det vil jeg ikke noen som vet ? jeg vil ha brukeren: aldreyer og ticsyboy og djslegga og elgen!
haakka Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 hei! noen som vet hvordan man lager brukere med passord på apache. og hvordan man uploder filer til brukerne? prøvde og lage bruker men det eneste jeg klarte var og få slik at ingen kan se brukerens filer uten passord:::: og det vil jeg ikke noen som vet ? jeg vil ha brukeren: aldreyer og ticsyboy og djslegga og elgen! 6122093[/snapback] Hva tenker du på da? Det enkleste, hvis jeg forstår deg riktig, er jo å bruke PHP, og MySql eller lignende.
endrebjo Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Tenker du på å gjøre det gjennom en nettleser eller via FTP (og FTP-program)? Det virker som at du prøver å lage en upload-server, og da passer FTP bedre enn HTTP i mange tilfeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå